کد خبر : 454
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 - 19:07
-

بازدید سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان

بازدید سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان باحضوردردانشگاه آزادواحدمسجدسلیمان به اتفاق هیات رئیسه این دانشگاه از بخش‌ها و مجموعه‌های مختلف این واحد دانشگاهی بازدید بعمل آورد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان باحضوردردانشگاه آزاد به اتفاق هیات رئیسه این دانشگاه از بخش‌ها و مجموعه‌های مختلف این واحد دانشگاهی

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان باحضوردردانشگاه آزادواحدمسجدسلیمان به اتفاق هیات رئیسه این دانشگاه از بخش‌ها و مجموعه‌های مختلف این واحد دانشگاهی بازدید بعمل آورد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان باحضوردردانشگاه آزاد به اتفاق هیات رئیسه این دانشگاه از بخش‌ها و مجموعه‌های مختلف این واحد دانشگاهی بازدید بعمل آورد.
سرپرست فرمانداری در این بازدید، مجموعه آزمایشگاهی این واحد دانشگاهی را بی‌نظیر خواند و گفت: این مجموعه‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی مسجدسلیمان پتانسیل‌های خیلی بالایی دارد که امیدواریم در راستای توسعه و غنای بیشتر دانشگاه چه از نظر کیفی و چه از نظر کمی با همکاری با مسئولان این واحد دانشگاهی گام برداریم و روز به روز شاهد بالندگی بیش از پیش این دانشگاه باشیم.

حجتی نیااظهارداشت: «همه باهم باید تلاش ‌کینم تا مشکلات و نیازهای این واحد دانشگاهی را مرتفع کنیم و تمامی مجموعه ادارات آمادگی دارند حداکثر همکاری و مساعدت را به این واحد دانشگاهی شهرستان داشته باشند و امیدواریم بتوانیم در این مسیر جهت پیشرفت وبالارفتن سطح این مرکز علمی قراردادهای مناسب و خوبی را با بخش دولتی و خصوصی منعقد کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.