کد خبر : 55476
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1402 - 20:03
-

حوادث

ناصر حکیمی

دستگیری سارقان برون استانی طلاجات منازل با تیزهوشی ماموران پلیس هندیجان

دستگیری سارقان برون استانی طلاجات منازل با تیزهوشی ماموران پلیس هندیجان
متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۳ فقره سرقت طلاجات از منزل در استان بوشهر، یک فقره در شهرستان کنگان و ۲ فقره در شهرستان گناوه اعتراف کردند.

 

شبکه خبری خوزستان فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان گفت: با تیزهوشی ماموران پلیس، سارقان برون استانی طلاجات منازل به دام افتادند.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما سرهنگ کامران خوشنام وند تصریح داشت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی امام زاده عبدالله شهرستان هندیجان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و با رعایت حقوق شهروندی و استفاده از علائم هشدار دهنده آن را متوقف کردند.

 

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از متهمان و خودروی توقیفی مقادیری طلاجات از قبیل ۹ عدد النگو، یک جفت گوشواره، ۴ عدد انگشتر، ۲ عدد زنجیر طلا، یک عدد گردنبند، مقداری وجه نقد و تعدادی ابزار آلات که برای سرقت به کار می‌رود، کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان بیان کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۳ فقره سرقت طلاجات از منزل در استان بوشهر، یک فقره در شهرستان کنگان و ۲ فقره در شهرستان گناوه اعتراف کردند.

 

سرهنگ خوشنام وند در پایان گفت: کارشناسان ارزش ریالی ۹۲ گرم طلا و اموال سرقتی را بالغ بر ۳ ملیارد ریال برآورد کرده و در این ارتباط ۳ سارق دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.

 

خبرنگار ناصر حکیمی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.