کد خبر : 25069
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 - 5:21
-

شروع کاشت گل و نهال مثمر در فضای سبز منطقه سه اهواز + تصاویر 

شروع کاشت گل و نهال مثمر در فضای سبز منطقه سه اهواز + تصاویر 

میدان اقبال و فاز ۴ و همچنین کاشت نهال از انواع گلدار و ثمرده برای ایجاد تنوع در گونه های گیاهی شهر اهواز در دستور کار و بطور مستمر توسط عوامل زحمتکش حوزه فضای سبز این شهرداری در حال انجام است .

 

کاشت گل و نهال مثمر در فضای سبز منطقه سه اهواز در حال انجام است

 

 

حوزه فضای سبز شهرداری منطقه ۳ در حال آماده سازی قطعات گلکاری و ارتقاء پوشش گیاهی با کاشت نهال های مثمر در سطح منطقه است .

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه ٣ ، شهرام شاهین زاده مدیر منطقه در این خصوص گفت : به منظور تنوع بخشی بصری به فضای سبز شهری و ایجاد چشم اندازهای زیبا در سطح منطقه ، در شش ماه دوم سال با توجه به مناسب بودن شرایط برای کاشت نهال و گلهای فصلی ، این مهم در دستور کاری حوزه فضای سبز قرار گرفته است.

 

 

شاهین زاده با اشاره به تاکید شهردار کلانشهر اهواز در رسیدگی ویژه به گلکاری و کاشت درختان مثمر گفت : میدان اقبال و فاز ۴ و همچنین کاشت نهال از انواع گلدار و ثمرده برای ایجاد تنوع در گونه های گیاهی شهر اهواز در دستور کار و بطور مستمر توسط عوامل زحمتکش حوزه فضای سبز این شهرداری در حال انجام است .

 

 

مدیر منطقه ۳ خاطر نشان کرد : آماده سازی پارک ها از حیث هرس کاری ، چمن زنی و رسیدگی کلی به وضعیت آنها نیز در کنار کار کاشت درخت و گلکاری از جمله اقدامات روزانه نواحی چهارگانه فضای سبز است تا امید به پرودگار با ورود به فصل بهار و اولین نوروز قرن ، شاهد فضایی با طراوت و شاداب تر برای شهروندان باشیم .

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.