کد خبر : 60968
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 مرداد 1403 - 0:58
-

ویژه

نشست هم اندیشی جامعه پرستاری مسجدسلیمان و تقدیر از پرستاران نمونه کشوری از سوی هیات مدیره نظام پرستاری مسجدسلیمان، لالی و اندیکا

نشست هم اندیشی جامعه پرستاری مسجدسلیمان و تقدیر از پرستاران نمونه کشوری از سوی هیات مدیره نظام پرستاری مسجدسلیمان، لالی و اندیکا
از پرستاران نمونه ی کشوری خانم ها سمانه باران پور از بیمارستان ۲۲ بهمن مسجد سلیمان . خانم مینا زمانی از بیمارستان امید لالی و آرمیتا حموله از بیمارستان شفا تامین اجتماعی مسجد سلیمان با اهدای لوح تقدیر و جایزه تقدیر شد.

شبکه خبری خوزستان / نشست و هم اندیشی جامعه پرستاری مسجدسلیمان و تقدیر از پرستاران نمونه کشوری از سوی هیات مدیره نظام پرستاری شهرستان مسجدسلیمان ،لالی و اندیکا ، با حضور ریاست محترم شبکه ی بهداشت و درمان برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به مناسبت تکریم و تجلیل از زحمات شبانه روزی پرستاران در تاریخ ۱۰/۵/۱۴۰۳ از سوی هیات مدیره نظام پرستاری شهرستان مسجد سلیمان جلسه ای برای تقدیر از پرستاران نمونه ی کشوری ، شهرستان مسجدسلیمان در محل سالن کنفرانس بیمارستان ۲۲ بهمن برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که به میزبانی هیات مدیره نظام پرستاری شهرستان مسجد سلیمان برگزار گردید آقای امین بلدی ریاست هیات مدیره ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی پرستاران گزارشی از اقدامات انجام شده طی ۸ ماهه نخست دوره ششم هیات مدیره نظام پرستاری مسجدسلیمان ارایه کرد سپس در ادامه به گوشه ای از مشکلات ساختاری موجود در ارتباط با حرفه ی پرستاری از جمله پایین بودن ساعت اضافه کاری و تاخیر در وصول مطالبات پرستاری پرداخت.

در ادامه سرکار خانم دکتر حسینی نژاد ریاست محترم شبکه ی بهداشت و درمان مسجد سلیمان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات هیات مدیره نظام پرستاری، بر لزوم ارتباط بیشتر بین بخشی جهت شناسایی و رفع مشکلات جامعه ی پرستاری تاکید کردند‌.

در این جلسه آقای دکتر امین نیک خلق ریاست محترم بیمارستان ۲۲ بهمن ضمن تبریک به پرستاران نمونه ی شهرستان از تلاش ها جهت پیگیری و حل مشکلات پرستاری در این بیمارستان خبر داد.

در ادامه مدیر خدمات پرستاری و مامایی سر کار خانم حاتمی ارتقا کیفی و کمی خدمات بیمارستان و افزایش رتبه بیمارستان در ارزیابی های اعتبار بخشی را با همکاری سازنده و تعامل با همه ی همکاران پرستاری را خواستار شد.

در این جلسه که آقای اکبر اسدی مسول امور مالی شبکه بهداشت و درمان مسجد سلیمان حضور داشت ضمن عذر خواهی بابت تاخیر در پرداخت مطالبات پرستاری از تلاش ها برای افزایش رفاهیات پرستاری و بهبود پرداخت اضافه کار خبر داد.

در پایان از پرستاران نمونه ی کشوری خانم ها سمانه باران پور از بیمارستان ۲۲ بهمن مسجد سلیمان، خانم مینا زمانی از بیمارستان امید لالی و آرمیتا حموله از بیمارستان شفا تامین اجتماعی مسجد سلیمان با اهدای لوح تقدیر و جایزه تقدیر شد.

همچنین لوح تقدیری به پاس زحمات و تلاش های شبانه روزی ریاست محترم شبکه بهداشت و درمان سرکار خانم دکتر حسینی نژاد و ریاست محترم بیمارستان ۲۲ بهمن جناب آقای دکتر امین نیک خلق و مدیر خدمات پرستاری و مامایی بیمارستان ۲۲ بهمن سر کار خانم سوزان حاتمی از سوی هیات مدیره نظام پرستاری مسجد سلیمان اعطا شد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.