کد خبر : 13434
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 اسفند 1398 - 18:16
-

پیام تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت حمید کهرام

پیام تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت حمید کهرام

پیام تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت حمید کهرام در پی درگذشت تاسف بار دکتر حمیدکهرام نماینده مردم اهواز در مجلس ششم و رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان خوزستان پیام تسلیتی از سوی دکتر شریعتی استاندار خوزستان صادر شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان ؛ متن پیام تسلیت دکتر غلامرضا شریعتی استاندار

پیام تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت حمید کهرام

در پی درگذشت تاسف بار دکتر حمیدکهرام نماینده مردم اهواز در مجلس ششم و رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان خوزستان پیام تسلیتی از سوی دکتر شریعتی استاندار خوزستان صادر شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ؛ متن پیام تسلیت دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان بدین شرح است:
انالله و اناالیه راجعون
آخرین برگ تقویم سال ۹۸ می رفت تا ورق بخورد و رخت رخوت زمستانی، جای خود را به سرزندگی بهاری دهد که خبر فقدان مردی از قبیله خادمان صدیق دیار خوزستان، ما را به سوگ نشاند.
دکتر حمید کهرام، یادگار سالهای ایثار و شهادت، مدافع حقوق مردم در خانه ملت و چهره برجسته عرصه دانشگاهی خوزستان، به دیار باقی شتافت.


ایران و بالاخص خوزستان، از عمر پربرکت او، ثمرات گران بهایی کسب کرده که امید است تمامی رنج قدم هایش و یکایک تپش های قلبش و کلمه کلمه ی جوهر قلمش، اسباب سعادت ابدی او در جوار رحمت حق باشد.
اینجانب این ضایعه تأسف بار را به خانواده محترم آن مرحوم خصوصاً همسر گرامی و فرزندان ایشان و کلیه وابستگان و تمامی پویندگان مسیر خدمت به مردم، تسلیت عرض می نمایم و از خداوند منان، صبر و سلامت برای تمامی بازماندگان و آرامش و مغفرت الهی برای آن خادم سفر کرده، طلب می نمایم.

غلامرضا شریعتی
استاندار خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.