کد خبر : 38758
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1402 - 5:15
-

محمد باقر عباسی

دادستانی به برخی مدیران کم کار خوزستان تذکر داد

دادستانی به برخی مدیران کم کار خوزستان تذکر داد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: طی روزهای اخیر تذکراتی به برخی مدیران استان نسبت به برخی کم کاری‌ها داده شده است. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، صادق جعفری چگنی دوشنبه در حاشیه بازدید از وضعیت آبرسانی به منطقه ملاشیه اهواز بیان کرد: دادستان‌های عمومی و انقلاب استان در راستای رعایت حقوق عامه،

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: طی روزهای اخیر تذکراتی به برخی مدیران استان نسبت به برخی کم کاری‌ها داده شده است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، صادق جعفری چگنی دوشنبه در حاشیه بازدید از وضعیت آبرسانی به منطقه ملاشیه اهواز بیان کرد: دادستان‌های عمومی و انقلاب استان در راستای رعایت حقوق عامه، بر مشکلات موجود در مناطق و عملکرد مدیران دستگاه اجرایی نظارت دارند.

وی تاکید کرد: طبق قانون با مدیران متخلف دارای ترک فصل برخورد خواهد شد.

چگنی افزود: طی روزهای اخیر تذکراتی به برخی مدیران استان نسبت به برخی کم کاری‌ها داده شده و انتظار می‌رود که مدیران استان در رسیدگی به مسائل و مشکلات استان همکاری و مشارکت بیشتری داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان در این بازدید میدانی از منطقه ملاشیه اهواز و روستاهای اطراف آن شامل دب حردان و شموسی، دستورات لازم برای پایداری آب آشامیدنی منطقه را به مدیران مربوطه صادر کرد.

آب شرب منطقه ملاشیه اهواز بیش از ۲۰ روز دچار افت و قطعی بود که با اقدامات شرکت آبفای استان آب برخی مناطق آن وصل شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.