کد خبر : 22393
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1399 - 8:07
-

شهروندان هندیجان از تجمعات در مراسمات عزاداری و جشن های خانوادگی خودداری نمایند

شهروندان هندیجان از تجمعات در مراسمات عزاداری و جشن های خانوادگی خودداری نمایند

رئیس دادگستری شهرستان هندیجان خبرداد: شهروندان ازتجمعات درمراسمات عزاداری وجشن های خانوادگی خوداری نمایند.   به گزارش خبرنگارما ازشهرستان هندیجان سیدمحمود هاشمی رئیس دادگستری هندیجان گفت: باتوجه به افزایش بیماری کرونا وستاد مقابله با کرونا شهرستان هندیجان از برگزاری هرگونه مراسم یا تجمع را تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد. وی افزود: باتوجه به اختیارها

رئیس دادگستری شهرستان هندیجان خبرداد: شهروندان ازتجمعات درمراسمات عزاداری وجشن های خانوادگی خوداری نمایند.

 

به گزارش خبرنگارما ازشهرستان هندیجان سیدمحمود هاشمی رئیس دادگستری هندیجان گفت: باتوجه به افزایش بیماری کرونا وستاد مقابله با کرونا شهرستان هندیجان از برگزاری هرگونه مراسم یا تجمع را تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد.

وی افزود:

باتوجه به اختیارها شبکه بهداشت درمان کشورواستان خوزستان به شیوع ویروس کرونا در چند روز اخیر و رسیدن به وضعیت هشدار و بحرانی در سطح شهرستان و با هدف اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا فاصله‌گذاری اجتماعی تا اطلاع ثانوی برگزاری هرگونه تجمع و مراسم رسمی،‌ غیررسمی و مذهبی به جز مراسم ترحیم و آیین تشییع آنهم بصورت حداقلی و خانوادگی تا اطلاع ثانوی ممنوع و در صورت مشاهده از برگزاری مراسمات جلوگیری خواهد شد.

هاشمی رئیس دادگستری هندیجان اظهار کرد: لذا ازجوانان ونوجوانان هندیجان درخواست میشود ازحضور دست جمعی درمعابر عمومی جدا خوداری نمایند تا شاهدافزایش بیماری درمیان آنان نباشیم وازشهروندان میخواهیم به جزکارضروری ازخانه خارج نشوند.

وی درپایان گفت:طبق مقررات اعلام شده آرامستان های هندیجان شمالی و جنوبی نیز توسط نیروهای نظامی و انتظامی مسدود خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.