اخبار شهرداری های خوزستان

اخبار شهرداری اهواز

بازدید قائم مقام شهردار اهواز از غرفه های حاضر در نمایشگاه دستاوردهای شهرداری در اهواز از ۳۰ ماه خدمت + تصاویر

بازدید قائم مقام شهردار اهواز از غرفه های حاضر در نمایشگاه   دستاوردهای شهرداری در اهواز از ۳۰ ماه خدمت + تصاویر
ما به اتاق وضعیت عملکرد شهرداری اهواز و ارائه گزارش به شهروندان نیاز داریم تا شهروندان هر زمانی اراده کردند، به فضایی مشخص مراجعه کرده و از عملکرد آگاهی پیدا کنند.
شبکه خبری خوزستان / حسینی در حاشیه بازدید از نمایشگاه جامع مدیریت شهری: باید نمایشگاه دائمی عملکرد و دستاوردهای شهرداری تشکیل شود.
قائم مقام شهردار اهواز با تأکید بر اینکه نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری باید به یک نمایشگاه دائمی تبدیل شود، گفت: بهتر است این فرصت فراهم شود که شهروندان بدانند که برای آگاهی از دستاوردها و عملکرد شهرداری، در هر زمانی به فضایی مشخص مراجعه کنند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از دفتر قائم مقام شهردار اهواز پرویز حسینی، با بیان اینکه اصل برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری اتفاق خوبی است، اظهار کرد: اگر نمایشگاه بتواند گره‌ای از مشکلات شهروندان باز کند اتفاق موثری خواهد بود و اگر فرصتی باشد که دستاوردها را به یکدیگر معرفی کنیم به نقطه مطلوبی خواهیم رسید.

 

قائم مقام شهردار با بیان اینکه دائمی شدن این دسته از نمایشگاه‌ها ضروری است، خاطرنشان کرد: ما به اتاق وضعیت عملکرد شهرداری اهواز و ارائه گزارش به شهروندان نیاز داریم تا شهروندان هر زمانی اراده کردند، به فضایی مشخص مراجعه کرده و از عملکرد آگاهی پیدا کنند.

 

وی تأکید کرد: در مجموع برگزاری این رویدادها می تواند اتفاق مثبتی باشد تا مردم بدانند برای آشنایی با دستاوردهای جدید شهری به کجا مراجعه کنند.

 

حسینی با بیان اینکه دستاوردهای ارائه شده در نمایشگاه از جمله اقداماتی بوده که از ۳۰ ماه خدمت مدیریت شهری جدید آغاز شده و ادامه دارد، تصریح کرد: ما رویکرد تحولی را در شهرداری اهواز شاهد هستیم و اینکه رویکرد موجود اثربخش شود به زمان نیاز داریم.

 

قائم مقام شهردار اهواز در پایان از عموم شهروندان اهواز دعوت کرد از نمایشگاه ۳۰ ماه خدمت مدیریت شهری دیدن و با دستاوردهای این مدیریت آشنا بشوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.