کد خبر : 4722
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 شهریور 1398 - 1:25
-

شورای شهر مسجدسلیمان برای وصل کردن آمده است؟!

شورای شهر مسجدسلیمان برای وصل کردن آمده است؟!

دو سال از دوره ی پنجم شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان گذشت؛ اما هنوز برنامه چهارساله این عزیزان به مردم ارایه نشده است که چه کرده اند و چه می خواهند بکنند! در حقیقت، شورای شهر آن گونه که باید و شاید نتوانست انتظارهای جامعه را برآورده کند. چالش های پیش روی شهر همچنان به قوت

دو سال از دوره ی پنجم شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان گذشت؛ اما هنوز برنامه چهارساله این عزیزان به مردم ارایه نشده است که چه کرده اند و چه می خواهند بکنند!
در حقیقت، شورای شهر آن گونه که باید و شاید نتوانست انتظارهای جامعه را برآورده کند. چالش های پیش روی شهر همچنان به قوت خود باقی است. شورایی که شاکله اش را قشر جوان تشکیل می دهند در برابر مشکل های شهر همچون دولت جناب روحانی انگاری تدبیرشان کارساز نبوده و در نتیجه امیدی هم در دل مردم ایجاد نشده است!
مشکل ها و معضل های مسجدسلیمان در حالی که روز به روز با هدایت شورا و تلاش شهرداری باید کم تر و کم تر شود؛ اما بر عکس بیش تر و بیش تر می شود و آن قدر روی هم انباشته شده که سال ها طول می کشد که فقط بتوانند به شمارش مشکل ها اقدام کنند!
ابتدای دوره پنجم، مهندس دوایی فر- شهردار فعلی دزفول- برای بازدید و گرفتن سکان هدایت امور این شهر به خبرنگار ما گفت: “با توجه به ظرفیت های این شهر، در یک برنامه چهار ساله، مسجدسلیمان را می توان جزو سه شهر پویای استان کرد.”
حال هر روز در گوشه کنار استان شاهد توسعه و رونق شهرها هستیم و مهندس خوش فکر در حال حاضر هر روز در دزفول یک پروژه به بهرداری می رساند ولی در شهر اولین های دیروز و آخرین های امروز دریغ از برنامه ساخت و ساز و توسعه شهر که در چالش های شورا به فراموشی سپرده شده است. کارهایی که از چاله درنیامده به چاه افتاده اند!
آقایان شورا! شهر نیاز به سرمایه گذار دارد؛ نه اینکه با عمل نکردمان زمینه های فرار سرمایه گذران را فراهم کنیم! باید در یک جلسه مهم اختلاف ها را کنار بگذارید و در فرصت باقی مانده برای رفع مشکل ها و توسعه شهر گام بردارید و با همدلی و وفاق و تلاش برای جذب سرمایه گذار؛ توسعه و رونق شهر را رقم بزنید.
از سویی دیگر زیر ساخت های این شهر دیگر جواب گوی جمعیت فعلی نیست و باید توسعه و رونق یابند؛ مبلمان ورودی شهر چرا تکمیل نمی شود؟ چرا به فکر ایجاد قبرستان جدید نیستید؟ سال ها است قبرستان های فعلی پاسخ گو نیست که نیست…
البته کارهایی از قبیل: انجام آسفالت و فضای سبز محلات، ایجاد جاده کمربندی شهر، شهربازی مدرن، شطرنجی کردن محلات، بازارچه های محلی، سنتی و تکمیل بازارچه پل نمره یک، جذب عوارض سه در هزار نفت، ساخت ساختمان جدید شهرداری و شورا، ساماندهی مسیل های فاضلاب شهری، ساخت سیتی سنتر- که آغازگر درآمدی پایدار برای شهرداری است و نیز اشتغالزایی در بر دارد- باید جزو برنامه های در دست اقدام تان باشد تا بتوانیم به شما عزیزان امیدوار باشیم که برای انجام وظیفه و وصل کردن آمده اید…

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.