اخبار لالی

لالی نیوز

کشف و ضبط ۵۰ کیسه ذغال بلوط در شهرستان لالی / هشدار به متخلفان و قاچاقچیان ذغال

کشف و ضبط ۵۰ کیسه ذغال بلوط در شهرستان لالی / هشدار به متخلفان و قاچاقچیان ذغال
با سودجویان و کسانی که برای تهیه زغال با قطع درختان جنگلی اقدام به تخریب عرصه های جنگلی می کنند قاطعانه برخورد و اشد مجازات از سوی مراجع قضایی در انتظار آنان است.

 

شبکه خبری خوزستان / ۵۰ کیسه ذغال بلوط در شهرستان لالی کشف و ضبط شد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از لالی نیوز رئیس اداره حفاظت محیط زیست لالی گفت : یگان حفاظت این اداره با همکاری عوامل انتظامی شهرستان مورخه ۳ دیماه ۱۴۰۲ در شهرستان لالی موفق به کشف و ضبط ۵۰ کیسه ذغال از نوع بلوط گردید.

 

وی اظهار داشت : برداشت بی رویه و قطع درختان بلوط توسط عشایر و افراد بومی یکی از دلایل اصلی از بین رفتن جنگل های بلوط می باشد و یگان حفاظت محیط زیست لالی با حضور گشت های شبانه روزی ضمن پیشگیری با هرگونه تخلف و تخریب در جنگل ها و مراتع شهرستان با افراد سودجو و فرصت طلب برخورد جدی می کند.

 

فرید صالحی پور ضمن هشدار جدی به متخلفان و قاچاقچیان زغال تاکید کرد : با سودجویان و کسانی که برای تهیه زغال با قطع درختان جنگلی اقدام به تخریب عرصه های جنگلی می کنند قاطعانه برخورد و اشد مجازات از سوی مراجع قضایی در انتظار آنان است.

 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لالی در پایان از مردم خواست از تخریب منابع و عرصه های طبیعی و قطع درختان جنگلی به عنوان ریه طبیعت خودداری کنند تا آیندگان نیز از این نعمت ها بهره مند شوند.

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.