کد خبر : 37059
تاریخ انتشار : جمعه 1 مهر 1401 - 11:20
-

دفاع مقدس دستاوردهای مهمی برای ایران اسلامی به دنبال داشت

دفاع مقدس دستاوردهای مهمی برای ایران اسلامی به دنبال داشت

اهواز – شبکه خبری خوزستان – فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه دوران دفاع مقدس دستاوردهای مهمی برای نظام اسلامی به دنیال داشته است گفت:مقاومت همه جانبه در مقابل دشمنان ، پیشرفت در صنایع دفاعی و تجهیزات نظامی همچنین اقتدار در دنیا از جمله دستاوردهای دوران دفاع مقدس می باشند.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان سردار حسن شاهوار پور جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی اهواز اظهار داشت: جنگ هشت ساله بر ما تحمیل شد ، صدام را تحریک کردند تا به خاک ایران تجاوز کند و از زمین و هوا به مرزهای کشور ما حمله ور شد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی در وضعیت بی ثباتی ارتش و سپاه بودیم خاطر نشان کرد: تخریب منازل و بیمارستان ها ، بمباران و موشک باران شهرها و رحم نکردن به کودکان ، جوانان و بیماران از جمله جنایات هولناک صدام علیه ملت ایران بود.

سردار  شاهوار پور ادامه داد : در آن زمان مجامع بین المللی در سکوت کامل به سر بردند چرا که فلج شدن اقتصاد و معیشت مردم ایران برای آنها مهم نبود.

وی با اشاره به استفاده از سلاح شیمیایی در جنگ علیه ایران تصریح کرد: در دوران جنگ تحمیلی مجامع بین المللی هفت قطعنامه آماده کردند اما هیچکدام در رابطه با جنگ نبود چرا که مجامع بین المللی در سکوت کامل بودند و اعتقاد داشتند جنگ را باید با مذاکره حل کرد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه قدرت الهی و مجاهدت رزمندگان دلاور در مناطق عملیاتی باعث پیروزی شد افزود : نیروهای نظامی و مردمی ما در کمترین زمان در عملیات های مختلف دشمن را از خاک ایران بیرون راندند که  نشانه اقتدار نیروهای مسلح ایران است.

وی ادامه داد : دشمنان ما با شکست در جنگ به دنبال  سناریوهای دیگری هستند تا نظام را ضعیف جلوه دهند ، در فتنه سال ۱۳۸۸ به نتیجه نرسیدند و هم اکنون با بزرگ کردن یک اتفاق در کشور به دنبال سو استفاده هستند.

سردار  شاهوار پور خاطر نشان کرد: دشمنان امروز با بزرگ کردن جریان “مهسا امینی” به دنبال آشوب در کشور هستند اما با آشوبگران باید طبق قانون برخورد شود .

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت : نیروی انتظامی شبانه روز درخدمت مردم ایران است ولی دشمنان به دنبال توطئه هستند ،شبکه های ماهواره ای ایران اینترنشنال و بی بی سی به دنبال آشوب در کشور هستند.

وی افزود: این سناریوها دیگر رنگی ندارد و کسانی که به دنبال جنگ روانی در فضای مجازی هستند رسوا خواهند شد و مشت محکمی بر دهان آنها خواهیم زد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.