بازدید سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان باحضوردردانشگاه آزادواحدمسجدسلیمان به اتفاق هیات رئیسه این دانشگاه از بخش‌ها و مجموعه‌های مختلف این واحد دانشگاهی بازدید بعمل آورد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان باحضوردردانشگاه آزاد به اتفاق هیات رئیسه این دانشگاه از بخش‌ها و مجموعه‌های مختلف این واحد دانشگاهی

کد خبر : 454
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 - 19:07
بازدید سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان باحضوردردانشگاه آزادواحدمسجدسلیمان به اتفاق هیات رئیسه این دانشگاه از بخش‌ها و مجموعه‌های مختلف این واحد دانشگاهی بازدید بعمل آورد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان باحضوردردانشگاه آزاد به اتفاق هیات رئیسه این دانشگاه از بخش‌ها و مجموعه‌های مختلف این واحد دانشگاهی بازدید بعمل آورد.
سرپرست فرمانداری در این بازدید، مجموعه آزمایشگاهی این واحد دانشگاهی را بی‌نظیر خواند و گفت: این مجموعه‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی مسجدسلیمان پتانسیل‌های خیلی بالایی دارد که امیدواریم در راستای توسعه و غنای بیشتر دانشگاه چه از نظر کیفی و چه از نظر کمی با همکاری با مسئولان این واحد دانشگاهی گام برداریم و روز به روز شاهد بالندگی بیش از پیش این دانشگاه باشیم.

حجتی نیااظهارداشت: «همه باهم باید تلاش ‌کینم تا مشکلات و نیازهای این واحد دانشگاهی را مرتفع کنیم و تمامی مجموعه ادارات آمادگی دارند حداکثر همکاری و مساعدت را به این واحد دانشگاهی شهرستان داشته باشند و امیدواریم بتوانیم در این مسیر جهت پیشرفت وبالارفتن سطح این مرکز علمی قراردادهای مناسب و خوبی را با بخش دولتی و خصوصی منعقد کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل