سه رشته دوره متوسطه (دبیرستان) به مرکز مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان دشت آزادگان اختصاص یافت

دکتر فاطمی نژاد: اختصاص سه رشته به این مرکز داده شد که رشته های دبیری معارف اسلامی، دبیری عربی، دبیری فرهنگ وهنر، رشته هایی که مرکز سوسنگرد می‌بایست از هفته آینده در دو پودمان (ترم) کلاس های درسی آنها بصورت حضوری برگزار شود.
کد خبر : 57046
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 16:53
سه رشته دوره متوسطه (دبیرستان) به مرکز مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان دشت آزادگان اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان، دکتر سیدهادی فاطمی نژاد سرپرست مرکز مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان شهرستان دشت آزادگان در نشست خبری با خبرنگار کانون بسیج رسانه در خصوص اختصاص سه رشته به این مرکز چنین بیان داشتند که رشته های دبیری معارف اسلامی، دبیری عربی، دبیری فرهنگ وهنر، رشته هایی که مرکز سوسنگرد می‌بایست از هفته آینده در دو پودمان (ترم) کلاس های درسی آنها بصورت حضوری برگزار شود.

وی در ادامه گفت: این مهارت آموزان (دانشجومعلمان) پس از اتمام پودمان ها در امتحانات پایانی شرکت خواهند کرد و بعد از کسب نمره قبولی باید در آزمون جامع (اصلح) شرکت کنند که پس از کسب حد نصاب امتیاز پذیرش به بدنه آموزش و پرورش جهت تدریس وارد خواهند شد.

دکتر فاطمی نژاد در پایان این گفتگو از مسئولین شهرستان دشت آزادگان درخواست کردند که نسبت به تجهیز و تکمیل این دانشگاه از نظر میز و صندلی و وسایل سرمایشی و بهسازی خیابان آن کمک و مساعدت نمایند چرا که شهر سوسنگرد میزبان و محل تحصیل (دانشجومعلمان) از سراسر استان در این مرکز خواهد بود.

باتوجه به اینکه شورای آموزش و پرورش فضای آموزشی و تجهیزات در اختیار مرکز مهارت آموزی دانشگاه فرهنگیان شهرستان دشت آزادگان قرار داده است از فرماندار، نماینده مستقر و منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، شهرداری سوسنگرد نسبت به رفع کمبودها از طریق شرکت های نفتی موجود در منطقه و استان اقدام نمایند. لازم به ذکر است که سازمان نوسازی و تجهیز مدارس ساخت این فضای مجازی را انجام و تحویل آموزش و پرورش داده است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل