اخبار شهرداری اهواز

اخبار شهرداری های خوزستان

کاشت نهال کنار در فاز ۲ کنارستان منطقه چهار شهرداری اهواز + تصاویر

کاشت نهال کنار در فاز ۲ کنارستان منطقه چهار شهرداری اهواز + تصاویر
توسعه درختکاری و فضاهای سبز نیازمند مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداری آن می‌باشد، که از تمامی شهروندان عزیز درخواست داریم شهرداری را در این اصل مهم یاری رسانند.

شبکه خبری خوزستان / مراسم کاشت و توسعه کنارستان منطقه ۴ با کاشت ۱۱۴ اصله درخت کنار توسط حوزه معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۴ برگزار شد.
به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۴ اهواز : اسماعیل عالیپور مدیر منطقه با اشاره به اهمیت درختکاری و توسعه فضاهای سبز، گفت: کاشت نهال و کمک به محیط زیست و توسعه فضای سبز باید بعنوان فرهنگی فراگیر و مسئولیتی اجتماعی در بین آحاد جامعه نهادینه شود و افراد جامعه نسبت به این مهم اقدام نمایند.

عالیپور ضمن تشکر از کلیه ی تلاشگران فضای سبز منطقه، اظهار داشت : طبیعت و موقعیت ویژه این منطقه باعث گردیده که شهرداری همواره با بسیج امکانات، درختکاری و توسعه فضای سبز را بیش از بیش در این منطقه عملیاتی نماید.

وی افزود : این حرکت نهادینه توسط معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۴ با همراهی خیرین و گروه های محیط زیستی موسسه فرهنگی هنری ویردار کهن میهن به یادبود جوان درگذشته ای نذر کاشت ۱۱۴ اصله نهال دوساله درخت کنار نموده اند شایان ذکر است جهت کاشت و توسعه کنارستان منطقه ۴ ضمن تسطیح و آماده سازی محل کشت نسبت به لوله گذاری بیش از ۴۰۰متر خطوط اصلی به همراه خطوط فرعی نموده اند.

مدیر منطقه ۴ در پایان خاطرنشان ساخت : بی شک توسعه درختکاری و فضاهای سبز نیازمند مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداری آن می‌باشد، که از تمامی شهروندان عزیز درخواست داریم شهرداری را در این اصل مهم یاری رسانند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.