کد خبر : 24352
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آذر 1399 - 9:30
-

ویژه | وقتی که جوانان یک روستا جنگل بان می شوند / همه شما دعوتید برای نجات جنگل الباجی اهواز با پیوستن به پویش “من یک جنگل بانم”

ویژه | وقتی که جوانان یک روستا جنگل بان می شوند / همه شما دعوتید برای نجات جنگل الباجی اهواز با پیوستن به پویش “من یک جنگل بانم”

ویژه | وقتی که جوانان یک روستا جنگل بان می شوند / همه شما دعوتید برای نجات جنگل الباجی اهواز با پیوستن به پویش “من یک جنگل بانم”       وقتی که جوانان یک روستا جنگل بان می شوند   ( همه شما دعوتید برای نجات جنگل با پیوستن به پویش؛ #من یک جنگل

ویژه | وقتی که جوانان یک روستا جنگل بان می شوند / همه شما دعوتید برای نجات جنگل الباجی اهواز با پیوستن به پویش “من یک جنگل بانم”

 

 

 

وقتی که جوانان یک روستا جنگل بان می شوند

 

( همه شما دعوتید برای نجات جنگل با پیوستن به پویش؛

#من یک جنگل بانم ! )

{جوش خروش یک روستا بعلت واگذاری جنگل الباجی به واحد بیابان در سکوت استاندار و مدیریت بحران }

 

قربان همت والای این انسان های با عاطفه !

 

 

جوانانی فرهیخته ، روستابانانی مهربان، وطن پرستان حقیقی که اندیشه ای به جز آبادانی و سرسبزینگی برای مردم شان در خرد و فهم و درک خود ندارند.

 

 

تخریب های گسترده در جنگل الباجی و سکوت معنادار مسعولان استانی جوانان فرهیخته و سبز دوست روستای الباجی را وا داشت تا یک پویش برای نجات جنگل الباجی تشکیل دهند تا گهواره زیست شان را نجات دهند.

 

 

خروش خون سبز ایرانبانی در بین جوانان روستای الباجی همگام با شورای توانگر روستا (که بیش از یک سال پیگیر تخریب جنگل هستند ) باعث شد تا پویش من یک جنگل بانم ! را تشکیل بدهند تا دستان پرعطوفت و نوازشگر این قوم پاکنژاد به کمک جنگلی به شتابند که دست جلادان تخریبگر را از این منطقه سرسبز کوتاه کنند و بی گمان که درختان سبزپوش جنگل خوشآمدگویان همگی به استقبال جامعه فرهیخته و سختکوش نجیب زادگان این روستا خواهند آمد.

 

 

با انجام این پویش سبز و حفاظت و پاسبانی و پاکبانی جنگل الباجی از پسماندهایی که ما در جنگل رهسازی میکنیم این سختکوشی، پابرجایی، شکیبایی، شکوفایی سبز جوانان الباجی در حافظه سبز زیست کره ثبت خواهد شده ، این سازندگیها و بالندگیها به ماندگارِی خواهد ماند.

 

 

پس برای نجات بزرگترین کارخانه اکسیژن ساز کلانشهر اهواز جنگل الباجی همه شما دعوتید!

 

 

دعوتید تا همگام و همراه با جوانانی که آرمان و آرزویی به جز آبادانی و پاکسازی و نگه داری جنگل الباجی ندارند همپای شان تلاش کرده ، باعث نجات جنگلی باشیم که اگر تخریب شود، بزرگترین چالش محیط زیستی برای کلانشهر اهواز به وقوع خواهد افتاد.

 

پس دیدار ما جمعه ٩٩/١٠/۵ ساعت ٩ جاده دوم ورودی جنگل الباجی

پیشاپیش قلب های تپنده ای که به عشق آبادانی وطن می تپند تقدیس خواهیم کرد.

 

 

✍🏻 جواد الهایی سحر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.