کد خبر : 56092
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1402 - 23:01
-

انتخابات

تکذیبیه

پاسخ کوبنده اسماعیل جلیلی به بی اخلاقی علی عسگر ظاهری در انتخابات

پاسخ کوبنده اسماعیل جلیلی به بی اخلاقی علی عسگر ظاهری در انتخابات
جبهه ها و ائتلاف ها براساس مرامنامه و اساس نامه که تشکیل دهندگان آنها بر آن پایبند هستند با رویکرد منافع ترجیحی گروه خود اقدام می کنند که اینجانب عضویتی در این جبهه ها نه بصورت ایجابی و نه سلبی نداشته ام.

دعوت علی عسگر ظاهری به اخلاق مداری توسط اسماعیل جلیلی

بسم‌الله الرحمن الرحیم
پس از انتشار دعوتنامه یکی از گروه‌های سیاسی شهرستان مسجدسلیمان با تصویر و لوگوی ستادی آقای دکتر اسماعیل جلیلی روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی طی مصاحبه با ایشان در پاسخ متن زیر تهیه و منتشر می نماید؛

با سلام محضر مردم شریف
اخیرأ مجدد در بی اخلاقی جدید منتسبان ستادی آقای عسکرظاهری عبده وند در قالب گردهمایی ستادهای چهارگانه دکتر جلیلی و گردهمایی جبهه اصلاحات و گروه‌های فعال سیاسی با استفاده از لوگوی انتخاباتی و تصویر اینجانب منتشر نمودند که ضمن تقبیح این اقدام طراحان و دست اندر کاران آن. باستحضار میرساند رویکرد و منش اجتماعی فرهنگی و سیاسی اینجانب سرافرازی کشور و مردم بدور از دسته بندیها و نگرش های سیاسی محض می باشد، که تاکنون اثر مطلوبی از این دسته بندی ها نیز برای تعالی کشور شاهد نبوده ایم و بیشتر تعارضات این گروه‌ها کشور را با چالش مواجه‌می نماید که برای کشور هزینه زاست..

جبهه ها و ائتلاف ها براساس مرامنامه و اساس‌نامه که تشکیل دهندگان آنها بر آن پایبند هستند با رویکرد منافع ترجیحی گروه خود اقدام می کنند که اینجانب عضویتی در این جبهه ها نه بصورت ایجابی و نه سلبی نداشته ام.
جبهه اصلاحات و جبهه اصولگرایان چنانچه دنبال کمک به آینده کشور هستند از قهر انتخابات و تلاش برای حضور حداقلی دست برداشته و طرفداران خود را به مشارکت حداکثری و در راستای تقویت مردمسالاری بکار بگیرند. و اگر علاقه‌مند هریک از نامزدها که تابع مرامنامه آنهاست مستقیم وارد مذاکره‌ شوند.
لذا صرف مصادره نمودن اشخاص دردی را دوا نخواهد کرد.
همانگونه که اشاره شد، نگاه اینجانب فراتر از این دسته بندی هاست و ضمن احترام به جریانات سیاسی کشور و هواداران آنها، هیچگاه عضو هیچ جریان سیاسی نبوده ام.
در حوزه انتخابیه هم ضمن احترام به همه نامزدهای عزیز و هوادارانشان انتخاب و رأی را به مردم سپرده ام. لذا اعلام حمایتی یا تکلیف شخصی و ستادی به برگزاری جلسه‌ بنفع یا علیه هیچیک از این عزیزان نداشته و ندارم.
ضمن تذکر مجدد به اقدام کنندگان و تاکید به رعایت تقوا، اخلاق و جوانمردی، از ناظرین انتخابات انتظار می‌رود اقدام لازم را در کنترل این بداخلاقی ها و انتشار دهندگان انجام دهند.
با احترام
اسماعیل جلیلی
۷ اسفند ۱۴۰۲

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.