کد خبر : 56258
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 10:34
-

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری: شهرداری‌ها ویترین نظام جمهوری اسلامی هستند

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری: شهرداری‌ها ویترین نظام جمهوری اسلامی هستند

شب گذشته رضا امینی شهردار اهواز با همراهی جمعی از معاونین و مدیران مناطق هشتگانه به دیدار حجت الاسلام والمسلمین هدایی منتخب مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری رفتند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز شهرداری اهواز، حجت الاسلام والمسلمین هدایی با تبریک عید سعید فطر و استقبال از برگزاری این جلسه، شهرداری‌ها را

شب گذشته رضا امینی شهردار اهواز با همراهی جمعی از معاونین و مدیران مناطق هشتگانه به دیدار حجت الاسلام والمسلمین هدایی منتخب مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری رفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز شهرداری اهواز، حجت الاسلام والمسلمین هدایی با تبریک عید سعید فطر و استقبال از برگزاری این جلسه، شهرداری‌ها را ویترین نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: بر اساس آموزه‌های دینی کار برای شهروندان را حقیقتاً یک عبادت بدانید.

وی در این زمینه توضیح داد: بسیاری از شهروندان حتی نشانی برخی وزارتخانه‌ها را نمی‌دانند و به آنجا کاری ندارند، اما نشانی شهرداری یک منطقه را به خوبی می‌دانند چرا که بسیاری از امورات در شهرداری‌ها رفع و رجوع شده که در صورت انجام درست کارها آبرومندی برای نظام خریداری می‌شود.

منتخب مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری شهرداری‌ها را پیش قراولان ارائه خدمات به شهروندان دانست و افزود: اقدامات شهرداری اهواز در خدمت رسانی به خوبی توسط شهروندان دیده شده و بخشی از مشکلات موجود نیازمند هماهنگی میان سایر ادارات مربوطه در اهواز را دارد.

این مقام مسئول استقامت و استمرار در انجام اقدامات و فعالیت در حوزه‌های گوناگون را یکی از رموز موفقیت شهرداری اهواز معرفی و تصریح کرد: این روحیه بایستی در سایر بخش‌های شهرداری جاری باشد.

حجت الاسلام والمسلمین هدایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتظارات شهروندان از شهرداری ابراز داشت: به گونه‌ای برنامه‌ریزی و اولویت بندی صورت می‌گیرد که دغدغه شهروندان از آسفالت معابر و خیابان‌ها و همچنین آب‌های سطحی فراتر رود.

وی با تاکید بر لزوم نظارت دقیق بر انجام کار پیمانکاران در زمینه‌های مختلف شهرداری در خصوص مدیریت نخاله‌های موجود در سطح شهر پیشنهاد داد: با توجه به گستردگی سطح شهر تعداد دستگاه‌های بازیافت نخاله در راستای مدیریت این مسئله افزایش یابد.

گفتنی است در آغاز این دیدار رضا امینی با تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در سخنانی کوتاه به ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری اهواز طی ۳۰ ماهه گذشته پرداخت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.