رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان از مدیر کانون بسیج رسانه تقدیر کرد

هیچ جامعه‌ای بدون تبادل اطلاعات راه توسعه و پیشرفت را طی نمی‌کند و اگر بخواهیم جامعه‌ای سالم داشته باشیم نیازمند روشنگری هستیم تا جامعه منزه و پاک را داشته باشیم لذا از شما و همکاران گرامیتان که تمام مراسمات و رویدادهای ملی و مذهبی را پوشش خبری می‌دهید قدردانی می‌کنم.
کد خبر : 56937
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 16:23
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان از مدیر کانون بسیج رسانه تقدیر کرد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان، مهندس توفیق سواری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشت آزادگان با دعوت از مدیر کانون بسیج رسانه این شهرستان از ایشان بابت کسب مقام برتر در زمینه شبکه سازی و انتشار در بین کانون‌های بسیج رسانه استان خوزستان تقدیر کرد.

مهندس توفیق سواری در این دیدار که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان برگزار شد گفت: نقش و تاثیر رسانه و فضاهای مجازی بر افکار عمومی جامعه بر کسی پوشیده نیست چرا که اطلاع‌ رسانی، شفاف سازی و آگاه سازی مردم در خصوص رویدادهای مهم بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه عنوان کرد: هیچ جامعه‌ای بدون تبادل اطلاعات راه توسعه و پیشرفت را طی نمی‌کند و اگر بخواهیم جامعه‌ای سالم داشته باشیم نیازمند روشنگری هستیم تا جامعه منزه و پاک را داشته باشیم لذا از شما و همکاران گرامیتان که تمام مراسمات و رویدادهای ملی و مذهبی را پوشش خبری می‌دهید قدردانی می‌کنم.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان در ادامه سخنان خود گفت: حرفه خبرنگاری مشکلات خاص خودش را دارد اما با وجود این مسائل حوزه خبری بسیار ارزشمند است. آنچه از خبرنگاران انتظار داریم این است که همچنان با همین رویکرد و با محوریت پیشرفت ،فعالیت رسانه ای را ادامه دهند.

مهندس سواری در پایان سخنان خود خطاب به محمدمهدی عبیداوی مدیر کانون بسیج رسانه دشت آزادگان عنوان کرد: از اینکه در راه حقیقت و رسالت خطیر خبرنگاری گام برمی دارید و موفق به کسب مقام برتر در زمینه شبکه سازی و انتشار در بین کانون‌های بسیج رسانه استان خوزستان شدید از شما تقدیر و تشکر می نمایم و از خداوند متعال توفیق روزافزون را برایتان آرزومندم.

در پایان این دیدار رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشت آزادگان با اهدای لوح و هدایا از مدیر کانون بسیج رسانه تقدیر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.