کد خبر : 56255
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 10:27
-

دیدار عیدانه شهردار اهواز با آیت الله حیدری

دیدار عیدانه شهردار اهواز با آیت الله حیدری

دیدار عیدانه شهردار اهواز با آیت الله حیدری به مناسبت تبریک عید سعید فطر، امینی شهردار اهواز به همراه معاونین و مدیران مناطق هشتگانه به دیدار آیت الله حیدری منتخب مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری رفت. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه خبری خوزستان ؛آیت الله حیدری با تبریک عید سعید فطر و آغاز

دیدار عیدانه شهردار اهواز با آیت الله حیدری

به مناسبت تبریک عید سعید فطر، امینی شهردار اهواز به همراه معاونین و مدیران مناطق هشتگانه به دیدار آیت الله حیدری منتخب مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه خبری خوزستان ؛آیت الله حیدری با تبریک عید سعید فطر و آغاز سال نو شمسی و تقدیر و تشکر بابت خدمات ارائه شده توسط شهرداری به شهروندان اظهار داشت، امیدواریم خداوند به مجموعه شهرداری توفیق خدمات بیشتر را ارزانی بفرماید.

وی در ادامه با اشاره به مبحث قطار شهری گفت: با توجه به وقفه‌ای که در بحث مترو اتفاق افتاده است امیدواریم در زمان شهردار کنونی اتفاقات مناسبی در خصوص راه‌اندازی مجدد آن رقم بخورد و آنجایی که بتوانیم از طریق ارتباط و تشکیل جلسه با مسئولین امر، برخی امورات را جلو ببریم در کنار برادران شهرداری خواهیم بود.

منتخب مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تصمیم شورای ششم اسلامی شهر با موضوع منع استخدام جدید و جلوگیری از استخدام‌های بی‌رویه و تغییر نگاه به شهرداری به عنوان یک بنگاه استخدامی افزود: به نظر می‌رسد توجه به ساماندهی منابع انسانی از ضروریات مدیریت شهریست که باید با حساسیت و جدیت پیگیری گردد و هماهنگی شورا و شهرداری در این زمینه جای تشکر و قدردانی دارد.

آیت الله حیدری همچنین به اهمیت آسفالت در سایر محلات به ویژه محلات کم برخوردار اشاره و تصریح کرد لازم است در این زمینه شهرداری اهواز به تلاش‌های خود ادامه دهد.

برپایه این گزارش، رضا امینی در این دیدار با تبریک عید سعید فطر به مبحث آسفالت اشاره کرد و عنوان داشت: یک سوم مساحت اهواز به عنوان حاشیه نشین و سکونتگاه‌های غیر رسمی شناخته می‌شود و در حال حاضر ۳۰ میلیون متر مربع معابر و خیابان در اهواز موجود است که طبق برآوردها با آسفالت و پیاده روسازی و رسیدگی نزدیک به ۳.۸ میلیون متر مربع تاکنون انجام شده است.

وی با تقدیر و تشکر از توجه آیت الله حیدری به مباحث شهری و ارتقای سطح رفاهی شهروندان ادامه داد: بسیاری از مناطق برای اولین بار در اهواز آسفالت شدند و در تلاش هستیم در هر محله‌ای با تکمیل شبکه فاضلاب با انجام زیرساخت های مرتبط، بلافاصله آنجا مورد آسفالت قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.