کد خبر : 18354
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 - 19:15
-

اعلام حمایت تشکل های محیط زیستی خوزستان از محسن یساراتی فعال محیط زیست شوشتر

اعلام حمایت تشکل های محیط زیستی خوزستان از محسن یساراتی فعال محیط زیست شوشتر

شبکه خبری خوزستان// جمعی ازتشکل های محیط زیستی خوزستان طی بیانیه ای مشترک خواستار حمایت از مطالبه گری اجتماعی شهروندان شدند. تشکل های محیط زیستی خوزستان در این بیانیه ضمن اعلام حمایت خود از محسن یساراتی  بعنوان کنشگر اجتماعی و عضو فعال انجمن های محیط زیستی شوشتر و استان بیان داشتند که با حساسیت کامل

شبکه خبری خوزستان// جمعی ازتشکل های محیط زیستی خوزستان طی بیانیه ای مشترک خواستار حمایت از مطالبه گری اجتماعی شهروندان شدند. تشکل های محیط زیستی خوزستان در این بیانیه ضمن اعلام حمایت خود از محسن یساراتی  بعنوان کنشگر اجتماعی و عضو فعال انجمن های محیط زیستی شوشتر و استان بیان داشتند که با حساسیت کامل مسائل مطروحه را رصد و از فرماندار شوشتر و مسئولین قضایی شهرستان انتظار دارند همچنان حمایت همه جانبه از حقوق قانونی سمن ها، مطالبه گری و حقوق شهروندی را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

متن بیانیه به شرح زیر می باشد:

هر فرد در جامعه باید از حقوق شهروندی خود شناخت داشته باشد. شناخت حقوق وتکالیف شهروندی در جامعه نقش موثری در ارتقاء شهروندی و ایجاد جامعه ای بر اساس نظم و عدالت دارد. زیر بنای توسعه هر شهر و کشور در مطالبه گری شهروندان آن کشور است. مدیران و مسئولین باید پاسخگو مطالبات مردم باشند .
متاسفانه بسیاری اختیار را معنای مسئول می دانند در صورتیکه معنای اصلی آن پاسخگو بودن است. هر کس در مسند مدیریت قرار دارد و مسئولیتی را به عهده گرفته است اول از هر چیز باید پاسخگو مطالبات مردم باشد. مطالبه گری، نقد و انتقاد از حقوق سمنها می باشد و یکی از اهداف مهم و اساسی سمن ها حمایت از حقوق شهروندی و مطالبه گری اجتماعی در مباحث و نیازهای مختلف هر شهروند می باشد و باید گفت هراقدامی که در این زمینه محدودیت ایجاد کند، محکوم می باشد.

متاسفانه در روزهای گذشته اعلام خبر شکایت از فعال اجتماعی شوشتر، موجی از نگرانی در میان فعالین اجتماعی و محیط زیستی شوشتر و استان خوزستان را بهمراه داشت. انجمن های مردم نهاد محیط زیستی و تشکلهای مردمی، ضمن محکوم کردن هر اقدامی که اجازه نقد و پرسمان آزاد در چارچوب قوانین مصوب کشور را سلب نماید، حمایت خویش از آقای محسن یساراتی کنشگر اجتماعی و عضو فعال انجمن های محیط زیستی شوشتر و استان را اعلام داشته و با حساسیت کامل مسائل مطروحه را رصد و از فرماندار محترم و مسئولین محترم قضایی شهرستان شوشتر انتظار دارند همچنان حمایت همه جانبه از حقوق قانونی سمن ها، مطالبه گری و حقوق شهروندی را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

۱-انجمن پویندگان محیط زیست شوشتر

۲- انجمن هواداران کارون زلال شوشتر

۳-انجمن سبز و زیبا شوشتر

۴-انجمن طبیعت دوستان شوشتر

۵- انجمن فرهنگی هنری شیر سنگی شوشتر

۶-انجمن فرهنگی هنری مهر زردکوه شوشتر
۷-انجمن دیده بان جلگه سبز خوزستان

۸-انجمن دوستداران شهر و طبیعت شوش

۹-انجمن دوستداران آوای طبیعت کارون

۱۰- انجمن دوستداران طبیعت گتوند

۱۱-انجمن حامیان محیط زیست و طبیعت شهرستان کارون((کوت عبدالله))
۱۲-انجمن حامیان طبیعت ومحیط زیست شهرستان حمیدیه
۱۳-انجمن پویایی بیشه جنت مکان

۱۴-انجمن حامیان محیط زیست خسرج

۱۵-انجمن حامیان محیط زیست و طبیعت شهرستان کارون

۱۶-انجمن حامیان محیط زیست و طبیعت شهرستان حمیدیه

۱۷-انجمن پاییز سبز اندیکا

۱۸-انجمن حامیان محیط زیست منگشت

۱۹-انجمن دوستداران محیط زیست لالی

۲۰-انجمن زیست محیطی اندیشه وزین مهر خرمشهر

 

این لیست در حال بروز رسانی می باشد…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.