کد خبر : 20120
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 شهریور 1399 - 9:58
-

مدیر عامل تیم.ملی حفاری:با یک تیم کاملا بومی وارد لیگ می شویم

مدیر عامل تیم.ملی حفاری:با یک تیم کاملا بومی وارد لیگ می شویم

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری گفت: در این فصل با هدف استفاده از بازیکنان بومی سعی کردیم تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه استان را جذب کنیم و امیدواریم نتایج خوبی از این ترکیب کسب کنیم. سید سالار محمدنیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبری خوزستان اظهار داشت: با توجه به اینکه

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری گفت: در این فصل با هدف استفاده از بازیکنان بومی سعی کردیم تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه استان را جذب کنیم و امیدواریم نتایج خوبی از این ترکیب کسب کنیم.

سید سالار محمدنیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبری خوزستان اظهار داشت: با توجه به اینکه وزارت نفت هنوز دستور بازگشایی اماکن را صادر نکرده است، ورزش همگانی ما تعطیل است اما در بحث قهرمانی اقدام به تیمداری در لیگ برتر فوتسال آقایان کردیم و بنا داریم با یک تیم خوب روانه مسابقات شویم.

وی افزود: امسال به دلیل کاهش بودجه سعی کردیم بیشتر از بازیکنان مستعد و جوان استان استفاده کنیم و نگاهمان به بازیکنان بومی بود لذا شاکله اصلی تیم فصل گذشته خود را حفظ کرده و چند بازیکن دیگر به ترکیب تیم اضافه کردیم.مدیرعامل باشگاه گفت: بودجه ما نسبت به سال گذشته نصف شده که این کاهش بودجه بی سابقه است و قابل مقایسه با باشگاه های دیگر نیست. کل بودجه قهرمانی ما ۱۰ میلیارد ریال است در حالیکه بسیاری از تیم های حاضر در لیگ برتر فوتسال بالای یکصد میلیارد ریال هزینه کرده اند با این تفاوت که ما در چند رشته تیمداری می کنیم.

وی در خصوص تیمداری در دیگر رشته های ورزشی گفت: قرار است جلسه ای در این خصوص برگزار و برای رشته‌های دیگر تعیین تکلیف کنیم. امیدوارم یک راه حلی پیدا کنیم تا تمام تیم‌های خود را حفظ کنیم. تیراندازی، فوتسال بانوان، وزنه برداری، فوتبال در رده‌های سنی مختلف، گلف و پاورلیفتینگ دیگر تیم هیا باشگاه در لیگ برتر هستند.

محمدنیا ادامه داد: ما چون زیرمجموعه وزارت نفت هستیم نمی‌توانیم یک ریال بیش از بودجه‌ای که برای ما در نظر گرفته شده است، هزینه کنیم. ملی حفاری همیشه با کمترین بودجه بهترین عملکرد را داشته است در حالیکه برخی از باشگاه‌های استان با وجود بودجه‌های میلیاردی، اما در بعد قهرمانی نتیجه درخشانی ندارند.

مدیرعامل باشگاه بیان کرد: سایر تیم های ما قهرمان یا نایب قهرمان لیگ های کشور هستند همچنین برخی از ورزشکارانمان قهرمان آسیا و جهان هستند لذا باید آنها را حفظ کنیم.

وی افزود: در طول سال های اخیر توانستیم با بودجه اندک به مسئولیت های اجتماعی خود عمل کنیم و از جوانان بومی استان به خوبی بهره بگیریم اما بسیاری از باشگاههای استان با وجود اینکه از بازیکنان و مربیان غیربومی بهره میبرند، نتیجه لازم را ندارند.

محمدنیا در خصوص تیم فوتسال بانوان این باشگاه گفت: هنوز نامه ای از فدراسیون مبنی بر برگزاری مسابقات به دست ما نرسیده است اما به محض اینکه از چگونگی برگزاری مسابقات مطلع شویم نسبت به این کار اقدام می کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.