کد خبر : 25421
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 بهمن 1399 - 21:11
-

جلسه ستاد دهه فجر شهرستان هویزه برگزار شد.

جلسه ستاد دهه فجر شهرستان هویزه برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان هویزه : جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر و گرامیداشت ایام الله امروز یکشنبه با حضور معاونت فرمانداری شهرستان هویزه مهندس حلفی و اعضای ستاد این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری جهت برنامه ریزی و اعلام برنامه ها ی این دهه تشکیل

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان هویزه : جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر و گرامیداشت ایام الله امروز یکشنبه با حضور معاونت فرمانداری شهرستان هویزه مهندس حلفی و اعضای ستاد این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری جهت برنامه ریزی و اعلام برنامه ها ی این دهه تشکیل شد.
حلفی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان در این جلسه ضمن عرض تسلیت وفات ام البنین (ع) و تبریک ایام الله دهه فجر و تبیین شخصیت حضرت امام راحل (ره) و چگونگی شکل گیری و حرکت ایمانی و مردمی انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) را تشریح کردند و بر ضرورت و لزوم اجرای برنامه های متنوع وبا شکوه در سطح شهر و روستا تاکید کردند .

حلفی افزود : باید اهداف و باورها و ارمانهای دینی و انقلابی را به نسل جوان و نوجوان انتقال بدهیم و آنها را هدف و محور برنامه ها ی خود قرار داد. و گام دوم انقلاب را با قدرت و اراده و استوار به پیش برویم و گامهای موثری در جهت حفظ انقلاب اسلامی بر داشته شود.

حلفی معاون فرماندار نیز به بعضی از برنامه های دهه فجر اشاره کردند و گفت : با توجه به شرایط کنونی کشور و شیوه بیماری منحوس کرونا برنامه باید متناسب با شرایط و با شکوهتر از سالهای قبل در سطح شهرستان برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.