کد خبر : 34992
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 - 10:55
-

اخبار مسجدسلیمان

افتتاح و راه اندازی ایستگاه مخابراتی بیمارستان صنعت نفت مسجدسلیمان

افتتاح و راه اندازی ایستگاه مخابراتی بیمارستان صنعت نفت مسجدسلیمان
از همکاران محترم اداره مخابرات که با انگیزه و انرژی زیاد و همچنین مدیریت عملیات و مدیریت خدمات جهت همکاری شایسته که منتهی به راه اندازی این ایستگاه شد تقدیر و تشکر می نمایم.

 

 

شبکه خبری خوزستان | ایستگاه مخابراتی بیمارستان صنعت نفت مسجدسلیمان به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان راه اندازی و افتتاح شد .

ایستگاه مخابراتی بیمارستان صنعت نفت مسجدسلیمان به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان راه اندازی و افتتاح شد .

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، آیین راه اندازی رسمی و افتتاح این مرکز نوین مخابراتی با حضور کارشناسان مدیریت فناوری ارتباطات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب – مدیر فنی ، رئیس دفتر مدیرعامل ، رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات ، رئیس اداره مخابرات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و همچنین رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بیمارستان امام خمینی (ره) نفت برگزار شد .

در مراسم افتتاح این ایستگاه رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی سخنانی اظهار داشت : با توجه به قدمت بالای مرکز تلفن پیشین که در زمره قدیمی ترین مراکز مخابرات صنعت نفت محسوب می شد و با عنایت به فرسودگی شبکه کابل داخلی بیمارستان نفت، ارتباطات تلفنی فاقد پایداری و امنیت لازم بوده و به دلیل نبود قطعات یدکی و پشتیبانی فنی هر لحظه بیم از کار افتادن مرکز تلفن بیمارستان وجود داشت .

 مهندس رضا فتحی افزود : بنابراین می بایست نسبت به خرید مرکز تلفن و اصلاح شبکه کابل داخلی بیمارستان اقدام میگردید که به علت تحریم ها و هزینه بالای خرید یک مرکز تلفن کارآمد و مناسب و محدودیت منابع مالی شرکت ، عملاً خرید چنین مرکزی میسر نبود .

وی ادامه داد : طی جلسات متعدد که با آقای هیهاوند مدیرعامل محترم و مدیریت محترم مالی برگزار گردید و با مساعدت مخابرات ستاد مناطق نفتخیز مقرر شد یک دستگاه مرکز تلفن از امکانات موجود در مخابرات ستاد بازسازی گردد .

وی خاطر نشان کرد :  برای این منظور بعضی از قطعات و تجهیزات مورد نیاز برای این شرکت خریداری شده و مابقی تجهیزات و کمبودها از طریق مخابرات مناطق نفتخیز جنوب تأمین گردید و نتیجه این همکاری امروز به بار نشست . ایشان در پایان ضمن قدردانی از مساعدت ها و عواملی که باعث شدند این پروژه به بار بنشیند اظهار داشت: جا دارد که از تلاش و پیگیری های مستمر آقای رضائی سرپرست محترم مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات مناطق نفتخیز جنوب و کارشناسان محترم اداره مخابرات ستاد قدردانی نموده و ان شاءالله که بتوانیم در آینده با همکاری و همدلی بیشتر دستاوردهای بزرگتر و ارزشمندتری برای این شرکت و در کل صنعت عظیم نفت کشورمان به ارمغان آورده و تهدیدها را به فرصت مبدل سازیم .

رئیس مخابرات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز طی سخنانی اظهار داشت : این ایستگاه مخابراتی شامل مرکز تلفن دیجیتال ۵۷۶ شماره ای و ۱۶ خط دیجیتال و یک ترانک دیجیتال PRI می باشد.

مهندس ایرج باقری افزود : مرکز تلفن پیشین که در زمره مراکز قدیمی مخابرات صنعت نفت کشور محسوب می شد تنها ۲۰۰ شماره ظرفیت داشت که به دلیل منسوخ بودن تکنولوژی و نبود قطعات یدکی مناسب عملاً امکان تعمیر و بروز رسانی آن فراهم نبود  از این رو علاوه بر طراحی، ساخت و راه اندازی مرکز تلفن جدید اقدام به وایرینگ داخلی کلیه ساختمان های اداری و بخش های پزشکی ، شبکه کابل زمینی جدید و لینک ارتباطی جدید نمودیم .

وی افزود : ساختمان و دکل نصب شده سالها در همین مکان احداث شده بود اما به دلایل عنوان شده امکان بهره برداری آنها میسر نشد که با حمایت های مدیرعامل محترم شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و رئیس محترم فاوا و همچنین حمایت های مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات مناطق نفتخیز جنوب این ایستگاه مخابراتی با کمترین بار مالی و با تلاش همه جانبه همکاران متخصص مخابرات راه اندازی گردید .

مهندس باقری ادامه داد : اگر همت و تلاش جهادگرانه همکاران جوان ، متخصص و با انگیزه مخابرات نبود با وجود هزینه های بسیار بالای تجهیزات مخابراتی ، تحریم و کمبود منابع مالی چنین کاری با این هزینه کم مقدور نمی شد لذا جا دارد از همکاران محترم اداره مخابرات که با انگیزه و انرژی زیاد و همچنین مدیریت عملیات و مدیریت خدمات جهت همکاری شایسته که منتهی به راه اندازی این ایستگاه شد تقدیر و تشکر می نمایم.

نگارش و انتشار : دانوش صالحی  / عکس : محمد باقری

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.