کد خبر : 20432
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهریور 1399 - 3:49
-

۸هزار تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند استان خوزستان خریداری می‌شود

۸هزار تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند استان خوزستان خریداری می‌شود

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: هدف‌گذاری اولیه ما برای تهیه تبلت جهت استفاده ۳ هزار دانش‌آموز است که امیدواریم با افزایش مشارکت‌های مردمی در طرح شور عاطفه‌ها بتوانیم ۵ هزار تبلت دیگر را برای دانش آموزان نیازمند تهیه کنیم. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، مرتضی موصلی امروز در نشست خبری که به مناسبت آغاز

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: هدف‌گذاری اولیه ما برای تهیه تبلت جهت استفاده ۳ هزار دانش‌آموز است که امیدواریم با افزایش مشارکت‌های مردمی در طرح شور عاطفه‌ها بتوانیم ۵ هزار تبلت دیگر را برای دانش آموزان نیازمند تهیه کنیم.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، مرتضی موصلی امروز در نشست خبری که به مناسبت آغاز مراسم مراسم شور عاطفه‌ها برگزار شد، با اشاره به راهبرد کمیته امداد در این مراسم اظهارداشت: یکی از مهمترین راهبردهای کمیته امداد امام خمینی(ره)، توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی است و همواره تلاش شده تا این راهبرد با استفاده از ظرفیت های مردمی محقق شود.

وی افزود: در راهبرد کمیته امداد امام خمینی اهدافی مانند توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی، فکری و فرهنگی در نظر گرفته شده که یکی از راه های دسترسی به این اهداف برگزاری مراسم جشن عاطفه ها است و امسال به سبب مصادف شدن با ایام حزن و اندوه اهل بیت(ع) به «شور عاطفه‌ها» تغییر نام پیدا کرده است.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان به میزان مشارکت مردم خوزستان در سال گذشته در این طرح اشاره کرد و گفت: سال گذشته مردم خوزستان به ویژه دانش‌آموزان بیش از ۱۰ میلیارد تومان در جشن عاطفه ها مشارکت داشتند که امیدواریم این رقم در سال ۹۹ بیش از ۵۰ درصد رشد داشته باشد.

موصلی تصریح کرد: بخش قابل توجهی از کمک های مردمی توسط دانش آموزان صورت می‌گیرد و با توجه به عزم جدی مدیران آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی خوزستان امیدواریم درصد های اعلام شده به آسانی محقق شوند.

وی ادامه داد: شور عاطفه‌ها از ۲۲ شهریور ماه آغاز و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد که بخش دانش آموزی آن همزمان با یکم مهرماه فعالیت خود را آغاز می کند.

بیشتر کمک‌های های مردمی صرف خرید موبایل و تبلت می‌شود

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به تغییر جدی در روند آموزش دانش آموزان گفت: با بروز بیماری کرونا بیشتر فضای آموزشی از مدارس به سمت و سوی فضای مجازی کشیده شد و این موضوع خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی را به شدت با مشکل مواجه کرد.

موصلی افزود: ۳۰ هزار دانش آموز به صورت مستقیم از همه خدمات کمیته امداد امام خمینی استفاده می‌کنند که با اضافه شدن دانش آموزانی که در وضعیت اقتصادی ضعیف به سر می برند این تعداد به ۵۴ هزار نفر رسیده است.

وی بیان داشت: هدف‌گذاری اولیه ما برای تهیه تبلت جهت استفاده ۳ هزار دانش آموز است که امیدواریم با افزایش مشارکت های مردمی در طرح شور عاطفه ها بتوانیم ۵ هزار تبلت دیگر را برای دانش آموزان تهیه کنیم.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان ادامه داد: تلاش ما بر این است که با استفاده از ظرفیت ۳۲۰ هزار نفری نیکوکاران خوزستانی و همچنین ۱۸۵ مرکز نیکوکاری بتوانیم همه نیازمندی های دانش آموزان تحت پوشش را تامین کنیم.

به گزارش شبکه خبری خوزستان؛ مردم شریف و نیکوکار خوزستان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری #۱۴* به دست نیازمندان رسانده و در طرح شور عاطفه‌ها مشارکت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.