کد خبر : 19868
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 شهریور 1399 - 18:50
-

درددل کارگران ‌پالایشگاه بید‌بلند بهبهان با رئیس مجلس / انتقاد از وضعیت نامساعد پالایشگاه / پیمانکاران به ما ظلم می‌کنند

درددل کارگران ‌پالایشگاه بید‌بلند بهبهان با رئیس مجلس / انتقاد از وضعیت نامساعد پالایشگاه / پیمانکاران به ما ظلم می‌کنند

رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان نظارت‌های میدانی در بهبهان ضمن گفت‌وگو با برخی اقشار این منطقه از پیگیری رفع موانع تأمین اعتبار فاز ۲ پالایشگاه بیدبلند و بیمارستان نیمه کاره این شهرستان در مجلس خبر داد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم‌ محمدباقر قالیباف صبح امروز ‌در ادامه نظارت‌ میدانی قوه مقننه بر حوزه‌های انتخابیه استان خوزستان، در شهرستان بهبهان حضور یافت و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم  و منطقه قرار گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در نظارت‌های میدانی خود در بهبهان، از فرودگاه این شهرستان بازدید کرد و به بررسی مشکلات آن پرداخت، که مقرر شد موضوع عملیاتی شدن پروازهای مسافرتی فرودگاه بهبهان توسط مسئولان مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین پس از بازدید رئیس قوه مقننه از پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس، مقرر شد مشکلات تأمین مالی و بانکی راه‌اندازی فاز ۲ این پالایشگاه هرچه سریعتر برطرف شود.

گفتنی است با راه‌اندازی پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس، اشتغالزایی در سطح استان خوزستان افرایش می‌یابد و بخش خصوصی فعال در این عرصه مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه نظارت‌های میدانی در بهبهان، از بیمارستان در حال ساخت حضرت ولی‌عصر(عج) نیز بازدید کرد؛ این بیمارستان ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل ۳۰ درصد باقیمانده نیازمند تأمین اعتبار است، براساس این گزارش رئیس قوه مقننه تأکید کرد که این موضوع توسط مجلس پیگیری خواهد شد.

در حین بازدید رئیس مجلس، برخی پرسنل و کارگران این پالایشگاه مشکلات و مطالبات خود را با قالیباف در میان گذاشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.