کد خبر : 8945
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 دی 1398 - 13:01
-

ویژه و مهم | هر شرکت پتروشیمی یک منطقه از ماهشهر را تحت پوشش قرار دهد / رفع احساس تبعیض در ذهن مردم

ویژه و مهم | هر شرکت پتروشیمی یک منطقه از ماهشهر را تحت پوشش قرار دهد / رفع احساس تبعیض در ذهن مردم

صنایع پتروشیمی صرفا وظیفه تولید محصولات مربوطه را برعهده ندارند بلکه باید هرکدام از شرکت ها یک منطقه از شهرستان ماهشهر را تحت پوشش قرار دهند و با فراهم کردن زیرساخت های لازم برای شهروندان و توسعه همه جانبه امنیت و آرامش را برای مردم این منطقه ایجاد کنند.

 

شبکه خبری خوزستان | فرمانده سپاه خوزستان با اشاره به ضرورت رسیدگی به مناطق کم برخوردار ماهشهر افزود: نباید خدمات رسانی در این منطقه بگونه ای باشد که احساس تبعیض در ذهن مردم ایجاد شود.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از فارس ، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان دیشب در جمع مسئولین استانی و مدیران پتروشیمی ماهشهر اظهار داشت: به هیچ وجه پذیرفته نیست که به بخش هایی از شهرستان ماهشهر خدمات اندکی داده شود و در حوزه اشتغال و تولید سهم کمی داشته باشند باید همه مردم ماهشهر بصورت یکنواخت از امکانات مورد نیاز برخوردار باشند.

 

وی با اشاره به ضرورت رسیدگی به مناطق  کم برخوردار ماهشهر افزود: نباید خدمات رسانی در این منطقه بگونه ای باشد که احساس تبعیض در ذهن مردم ایجاد شود.

 

فرمانده سپاه خوزستان خطاب به مدیران صنعت پتروشیمی ماهشهر گفت:باید با توزیع عادلانه خدمات و بکارگیری نیروی های بومی در صنایع پتروشیمی مانع سوء استفاده بیگانگان از شرایط موجود شوید.

 

شاهوارپور با اعلام آمادگی بسیج برای راه اندازی کارگاههای زودبازه و رونق اشتغال در ماهشهر عنوان کرد: بسیج آمادگی دارد در ۲ بخش  محرومیت زدایی و راه اندازی کارگاههای  زودبازه به کاهش مشکلات  در شهرستان ماهشهر  کمک کند.

 

فرمانده ارشد سپاه در خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: صنایع پتروشیمی صرفا وظیفه تولید محصولات مربوطه را برعهده ندارند بلکه باید هرکدام از شرکت ها یک منطقه از شهرستان ماهشهر  را تحت پوشش قرار دهند و با فراهم کردن زیرساخت های لازم برای شهروندان و توسعه همه جانبه امنیت و آرامش را برای مردم این منطقه ایجاد کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.