کد خبر : 6143
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مهر 1398 - 13:51
-

جلسه تامین امنیت زائران به همت قرارگاه امام حسین (ع) در مرز چذابه برگزار شد

جلسه تامین امنیت زائران به همت قرارگاه امام حسین (ع)  در مرز چذابه برگزار شد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان به نقل از کانال خبری سوسنگرد نیوز،جلسه تامین امنیت زائران در مرز چذابه به همت قرارگاه امام حسین (ع) و با حضور معاونت های قرارگاه ابوالفضل العباس(ع) و معاونت های ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان در مرز چذابه برگزار شد. در این جلسه ضمن بررسی چگونگی تامین امنیت و

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان به نقل از کانال خبری سوسنگرد نیوز،جلسه تامین امنیت زائران در مرز چذابه به همت قرارگاه امام حسین (ع) و با حضور معاونت های قرارگاه ابوالفضل العباس(ع) و معاونت های ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان در مرز چذابه برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی چگونگی تامین امنیت و ارائه خدمات به زائران در محور های اهواز تا چذابه، حاضرین در جلسه با ارائه پیشنهادات بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان به بررسی و حل نواقص سال های گذشته در مرز چذابه اشاره کرد و گفت : امسال چهار جلسه تاکتیکی به همت سپاه دشت آزاگان به منظور تامین امنیت، فضاسازی و دیوار نویسی ، تامین آب مواکب ، پخت روزانه غذا ، راه اندازی و پشتیبانی از ستاد اسکان مردمی ، تقسیم نیرو بسیج و سپاه در محور ها ، تامین ۲۱ خودرو جهت پشتیبانی و اعزام زائران برگزار شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.