کد خبر : 20576
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 شهریور 1399 - 18:43
-

فرماندارشهرستان امیدیه: ملت ایران درهشت سال دفاع مقدس باایستادگی به دنیا نشان داد

فرماندارشهرستان امیدیه: ملت ایران درهشت سال دفاع مقدس باایستادگی به دنیا نشان داد

فرماندارشهرستان امیدیه: ملت ایران درهشت سال دفاع مقدس باایستادگی به دنیا نشان داد   به گزارش خبرنگارما ازشهرستان امیدیه دراین جلسه دکتر سید مهران رفیعی فرماندار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت :هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های دلیر مردانی است که با گذشتن از مال و جان خود آرامش و امنیت

فرماندارشهرستان امیدیه: ملت ایران درهشت سال دفاع مقدس باایستادگی به دنیا نشان داد

 

به گزارش خبرنگارما ازشهرستان امیدیه دراین جلسه دکتر سید مهران رفیعی فرماندار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت :هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های دلیر مردانی است که با گذشتن از مال و جان خود آرامش و امنیت را به ایران اسلامی ارزانی داشتند .

وی افزود : ما مدیون رشادتهای شهدای گرانقدر و ایثارگران عزیز هستیم و نسبت به ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت به ویژه برای نسل جوان از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم .

دکتر رفیعی اظهار داشت :برنامه های هفته دفاع مقدس باید در قالب شکلی از جمله  برگزاری نمایشگاه ومحتوایی چرا و چگونگی ایجاد جنگ برای آگاه سازی نسل جوان برگزار شود  .

فرماندار امیدیه ادامه داد:با توجه به شرایط امروز جامعه و شیوع ویروس کرونا که برگزاری بسیاری از برنامه‌ها به صورت تجمعی امکان‌پذیر نیست، برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید در قالب نشر کلیپ محتوا در بستر و محوریت فضای مجازی برگزار شود .

فرماندارامیدیه درپایان گفت: درشهرستان امیدیه برنامه های خاصی با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا ، دیدار با خانواده معزز شهداء و ایثارگران وچندین برنامه دیگر جهت برگزاری و اجرایی پیش بینی شده است .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.