کد خبر : 12920
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 - 18:18
-

رئیس دادگستری شهرستان هندیجان اوقات رسیدگی به پرونده های محاکم قضایی هندیجان تا پایان فروردین ماه ۹۹ لغو شد

رئیس دادگستری شهرستان هندیجان  اوقات رسیدگی به پرونده های محاکم قضایی هندیجان تا پایان فروردین ماه ۹۹ لغو شد

رئیس دادگستری شهرستان هندیجان اوقات رسیدگی به پرونده های محاکم قضایی هندیجان تا پایان فروردین ماه ۹۹ لغو شد     رئیس دادگستری شهرستان هندیجان از لغو و ابطال اوقات رسیدگی به پرونده های محاکم قضایی شادگان تا پایان فروردین ماه سال ۹۹ به منظور پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد. سیدمحمودهاشمی در گفتگوباخبرنگارما اظهار

رئیس دادگستری شهرستان هندیجان

اوقات رسیدگی به پرونده های محاکم قضایی هندیجان تا پایان فروردین ماه ۹۹ لغو شد

 

 

رئیس دادگستری شهرستان هندیجان از لغو و ابطال اوقات رسیدگی به پرونده های محاکم قضایی شادگان تا پایان فروردین ماه سال ۹۹ به منظور پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.

سیدمحمودهاشمی در گفتگوباخبرنگارما اظهار کرد: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و به منظور کاهش تراکم و تردد جمعیت به دادگستری شهرستان وبه عنایت به بخشنامه ریاست دادگستری استان خوزستان اوقات رسیدگی محاکم قضائی، تا پایان فروردین ماه سال ۹۹ لغو شد.

وی افزود: از وکلای دادگستری و موکلان آنها و اصحاب پرونده خواهشمند است تا مهار و کنترل این ویروس بی رحم از مراجعه غیر ضروری به دادگستری جداً اجتناب کنند و مسئولان مقابله با این ویروس را یاری دهند.

سیدمحمودهاشمی ادامه داد : تعیین اوقات تجدید شده به اردیبهشت ماه سال آینده موکول و از طریق سامانه ابلاغ الکترونیکی به اطلاع اصحاب دعوی خواهد رسید.

رئیس دادگستری هندیجان درپایان گفت: کسانی که پرونده قضایی دارند و از آن‌ها دعوت شده یا تعیین وقت برای آنان صورت گرفته تا پایان فروردین سال ۹۹ نیاز به حضور در دادگستری ندارند.

خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.