کد خبر : 22399
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1399 - 8:11
-

بازدید دکتر سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه از روند اجرای پروژه آبرسانی روستاهای بخش جایزان

بازدید دکتر سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه از روند اجرای پروژه آبرسانی روستاهای بخش جایزان

بازدید دکتر سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه از روند اجرای پروژه آبرسانی روستاهای بخش جایزان   به گزارش خبرنگارما ازامیدیه دکتر سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه به همراه مهندس بهمنی بخشدار جایزان از روند اجرایی پروژه آبرسانی روستاهای بخش جایزان بازدید کردند. در این بازدید دکتر سیدمهران رفیعی اظهارکرد: یکی از مشکلاتی که

بازدید دکتر سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه از روند اجرای پروژه آبرسانی روستاهای بخش جایزان

 

به گزارش خبرنگارما ازامیدیه

دکتر سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه به همراه مهندس بهمنی بخشدار جایزان از روند اجرایی پروژه آبرسانی روستاهای بخش جایزان بازدید کردند.

در این بازدید دکتر سیدمهران رفیعی اظهارکرد:

یکی از مشکلاتی که مردم شریف شهرستان امیدیه و بخش جایزان از آن رنج میبردند مشکل آب شرب بود که به حول و قوه الهی توانستیم با بکارگیری تمام ظرفیتهای شهرستان، پیگیری های مستمر و مراجعات و جلسات متعدد با ادارات کل استان، پروژه های آبرسانی خوبی در سطح شهرستان اجرا کنیم، با بهره برداری تعدادی از این پروژه ها مشکل بحران آب شرب شهرستان حل شد. وی افزوذ:

یکی از این پروژه ها که علیرغم مشکلات اعتباری توانستیم برای رفع مشکل آب شرب بخش جایزان اجرا کنیم پروژه آبرسانی روستاهای بخش جایزان میباشد و در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد انشالله با تامین و تجهیز تاسیسات برقی و مکانیکی مورد نیاز به مرحله بهره بردار خواهد رسید.

فرماندار شهرستان امیدیه درپایان گفت :

با توجه به لزوم تسریع در تکمیل این پروژه که با بهره برداری از آن، مشکل کمی و کیفی آب شرب بخش جایزان حل خواهد شد، طی مذاکراتی که با مدیر عامل محترم آبفا استان صورت گرفته ، قول مساعد جهت تکمیل پروژه آبرسانی بخش جایزان تا پایان سال ۹۹ داده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.