کد خبر : 24991
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 دی 1399 - 4:51
-

وضعیت کرونا در خوزستان متمایل به آبی شد / ۴ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند

وضعیت کرونا در خوزستان متمایل به آبی شد / ۴ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: مطابق جدیدترین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی، ۲۳ شهرستان‌ در خوزستان در وضعیت آبی (کم خطر) قرار گرفتند. فرهاد ابول‌نژادیان اظهار داشت: از ۲۷ شهرستان خوزستان، ۲۳ شهرستان با رعایت مردم به وضعیت آبی (کم خطر) قرار گرفتند. وی افزود: در حال حاضر چهار شهرستان آبادان، رامهرمز، باغملک و شوشتر در

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: مطابق جدیدترین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی، ۲۳ شهرستان‌ در خوزستان در وضعیت آبی (کم خطر) قرار گرفتند.

فرهاد ابول‌نژادیان اظهار داشت: از ۲۷ شهرستان خوزستان، ۲۳ شهرستان با رعایت مردم به وضعیت آبی (کم خطر) قرار گرفتند.

وی افزود: در حال حاضر چهار شهرستان آبادان، رامهرمز، باغملک و شوشتر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و لازم است در این شهرها مردم مراعات بیشتری داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در کل استان خوزستان هفت نفر بستری شدند و یک نفر فوت کرده است که نشان می‌دهد منحنی استان از لحاظ کرونایی در سراشیبی قرار گرفته است.

وی با بیان این که وضعیت فعلی به معنی پاک شدن استان از کرونا نیست بیان کرد: تداوم روند فعلی منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و کوچک‌ترین سهل انگاری منجر به بازگشت روزهای قرمز خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار داشت:در خصوص اعمال محدودیت‌های تا این لحظه تغییر جدیدی اعلام نشده و هر چه در هفته جاری در استان در حال اجرا بوده است تا شنبه ادامه دارد.

وی بیان کرد:گزارش های جدید پیرامون اعلام رفع محدودیت‌های کرونا روز شنبه پس از برگزاری ستاد استانی مدیریت کرونا اعلام می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.