کد خبر : 19682
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهریور 1399 - 20:54
-

سنگ بزرگ مدیران نفت misجلوی پای استقلال

سنگ بزرگ مدیران نفت misجلوی پای استقلال

یکی از بازیکنان مد نظر استقلال برای فصل اینده حبیب فرعباسی دروازه بان جوان نفت مسجدسلیمان است. با توجه به اینکه استقلالی‌ها قصد دارند برای سیدحسین حسینی یک رقیب به تیم بیاورند، انتخاب اول شان فرعباسی است و به همین خاطر نامه ای رسمی نیز به باشگاه مسجدسلیمانی ارسال کرده‌اند. با توجه به اینکه فرعباسی

یکی از بازیکنان مد نظر استقلال برای فصل اینده حبیب فرعباسی دروازه بان جوان نفت مسجدسلیمان است. با توجه به اینکه استقلالی‌ها قصد دارند برای سیدحسین حسینی یک رقیب به تیم بیاورند، انتخاب اول شان فرعباسی است و به همین خاطر نامه ای رسمی نیز به باشگاه مسجدسلیمانی ارسال کرده‌اند.

با توجه به اینکه فرعباسی یکسال دیگر با نفت مسجدسلیمان قرارداد دارد، حضورش در استقلال یا تیم های دیگر باید با کسب اجازه از باشگاه نفت باشد و به همین خاطر ابی ها در تلاشند رضایت مسئولان مسجدسلیمان را بگیرند.

مشکل اصلی در این خصوص اما این است که دو باشگاه هنوز بر سر مسائل مالی به توافق نرسیدند. ظاهرا باشگاه نفت مسجدسلیمان برای صدور رضایتنامه فرعباسی مبلغ بالایی را از استقلال طلب کرده است. نفتی ها که با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند در تلاش هستند تا بتوانند با دریافت پول خوب از رضایتنامه فرعباسی بخشی از بدهی هایشان را تسویه کنند و همین سنگ بزرگ آنها باعث شده تا مذاکرات نهایی نشود.

در صورتی که طی روزهای آینده فرعباسی و استقلال بتوانند رضایت نفتی ها را جلب کنند این دروازه بان جوان راهی آبی پوشان پایتخت می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.