کد خبر : 16147
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 - 19:37
-

دعوای مداد رنگی‌ها در بهبهان برای اعلام وضعیت کرونا؛ سردرگمی مردم و تناقض‌گویی مدیران

دعوای مداد رنگی‌ها در بهبهان برای اعلام وضعیت کرونا؛ سردرگمی مردم و تناقض‌گویی مدیران

اخیرا با اعلام وضعیت قرمز از سوی شهردار بهبهان تناقضاتی از سوی دیگر مدیران به وجود آورد و همه سعی در سفید نشان دادن وضعیت کردند.   اخیرا با اعلام وضعیت قرمز از سوی شهردار بهبهان تناقضاتی از سوی دیگر مدیران به وجود آورد و همه سعی در سفید نشان دادن وضعیت کردند که موجب سردرگمی

اخیرا با اعلام وضعیت قرمز از سوی شهردار بهبهان تناقضاتی از سوی دیگر مدیران به وجود آورد و همه سعی در سفید نشان دادن وضعیت کردند.

  اخیرا با اعلام وضعیت قرمز از سوی شهردار بهبهان تناقضاتی از سوی دیگر مدیران به وجود آورد و همه سعی در سفید نشان دادن وضعیت کردند که موجب سردرگمی مردم در این باره شده و  البته موجب انتشار در برخی رسانه‌های معاند نیز شد.

شهر بهبهان در ایام مواجهه با بیماری کرونا و آغاز اپیدمی روزانه به طور معمول و با اعلام آمار از سوی مراجع ذی‌صلاح با ۳ الی ۴ بیمار مشکوک یا مبتلا مواجه بود که با حرکت گروه‌های جهادی و عموم شهروندان در یک برهه زمانی ۱۰ روزه این تعداد به صفر رسید و یک حاشیه امنیت برای مردم ایجاد کرد تا بتوانند بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا به زندگی عادی خود برگردند و بتوانند به کسب و کار محلی بپردازند اما با باز شدن بازار و رفع محدودیت‌ها این آمار مجددا قصد سیر صعودی گرفت و تا روز گذشاه به ۹ نفر مثبت رسید.

اوج ناگهانی به ابتلا به کرونا موجب شد شهردار بهبهان با صدور پبامی ویدئویی به نمایندگی از فرماندار و دادستان شهرستان وضعیت بهبهان را مطلوب اعلام نکند و آن را در رده شهرهای قرمز جلوه دهد که این امر موجب شد واکنش‌های متفاوتی از سوی کاربران فضای مجازی و حقیقی دربر داشته باشد و تکذیبیه‌هایی از سوی مسئولان بهداشتی با خود همراه کند که این امر موجب شد تا کاربران فضای مجازی ماجرای وضعیت بهبهان را به دعوای مداد رنگی‌ها تشبیه کرده و البته مردم عادی را در سردرگی وادارد.

دقیقا مردم چه کاری انجام بدهند!

یکی از فعالان اجتماعی و مجازی شهر بهبهان در گفت و گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: با رفع محدودیت‌ها شهروندان متاسفانه دیگر به علائم و هشدارها توجهی نمی‌کردند و این امر موجب نگرانی همه از جمله کادر درمان شهرستان شده بود که بصورت عمومی استاندار خوزستان نیز با توجه به رفع محدودیت‌ها از مردم خواست به هشدراها دقت کرده تا دوباره استان به وضعیت قبلی برنگردد.

وی با اشاره به همکاری مطلوب مردم بهبهان در دوران محدویت‌ها افزود: با برداشته شدن نسبی محدودیت‌ها جامعه به حالت قبل از کرونا برگشت و بی خیال کرونا شد که خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری با انتشار مطالب و گزارشاتی این بی تفاوتی مردم را به گوش مدیران متبوع رساندند اما موضوع یک بام و دو هوای برخورد با کرونا مردم را بیش از گذشته سر گرم کرد.

این فعال مجازی با اشاره به انتشار پیام شهردار بیان کرد: علیرضا بهادری در پیامی وضعیت بهبهان را نامطلوب خواند و از مردم خواست در خانه‌های خود بمانند که پس از گذشت ساعاتی موجب شد رئیس علوم پزشکی بهبهان در مصاحبه با خبرنگاران موضوع را تکذیب و بهبهان را در زمزه شهرهای با وضعیت نسبی مطلوب بخواند اما همین نا هماهنگی باعث ایجاد موج بی اعتمادی شهرواندان نسبت به متولیان امر شد.

وی گفت: در روزهای گذشته ابتلایان به کرونا تا ۹ نفر نیز رسید که جای سئوال و ابهام برای شهروان را به وجود آورد که بلاخره وضعیت کنونی بهبهان به چه شکل است که با اجرای گفت و گوی استاندار خوزستان با صدا و سیمای خوزستان این شهر در ردیف شهرهای سفید قرار گرفت!

مردم هر چند بی اعتماد اما به رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه دهند

اعلام وضعیت قرمز از سوی شهردار، سفید از سوی استاندار و زرد از ناحیه دیگر مدیران چیزی جز بی اعتمادی و کم لطفی مردم نسبت به دستگاه‌های دلسوزه مبارز با کرونا ندارد اما آنچه نباید به دست فراموی سپرده موضوع سلامت عمومی شهروندان است که باید فرماندار بهبهان با درایت تمام این ناهماهنگی را برچیده و ارامش را به شهرستان برگرداند.

بر اساس این گزارش بهبهان با ابتلای ۷ شهرون به کرونا در روز جاری و ابتلای بیش از ۶۰ نفر به کووید ۱۹ در تلاش است که آمار خحود را نگه داشته و بیش از این سیر صعودی به خود نگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.