کد خبر : 5915
تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1398 - 7:44
-

سعید جلیلی با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کرد

سعید جلیلی با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کرد

سعید جلیلی با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کرد سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با نماینده ولی‌فقیه در خورستان دیدار کرد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سعید جلیلی با حضور در منزل حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه شهر اهواز،

سعید جلیلی با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کرد
سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با نماینده ولی‌فقیه در خورستان دیدار کرد.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سعید جلیلی با حضور در منزل حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه شهر اهواز، با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

جلیلی با ستایش روحیه مردمی و جهادی حجت السلام موسوی فرد، ایشان را مایه برکت برای مردم خوزستان دانست و از پیگیرهای مجدانه مطالبات مردمی توسط ایشان قدردانی کرد.
حضور مستمر در شهرها و محلات، مطالبه پیگیر از مسئولان استانی و کشوری ویژه در سیل اخیر، توجه به رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی مردم استان خوزستان وهمچنین ساده زیستی از جمله ویژگی های حجت السلام موسوی فرد است که جلیلی به آنها اشاره و ایشان را به عنوان الگویی برای سایر مسئولان نام برد.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد در این دیدار با تشریح معضلات مردم از جمله بیکاری، مشکلات آب و فاضلاب، مشکلات بهداشتی و درمانی، کمبود مراکز تفریحی_ورزشی و مسئله محرومیت در استان خوزستان به توضیح اقدامات و برنامه.ها برای بهبود هرچه بیشتر استان پرداخت.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.