کد خبر : 12535
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اسفند 1398 - 13:31
-

تقدیر از داروسازان و متصدی‌های داروخانه‌ها

تقدیر از داروسازان و متصدی‌های داروخانه‌ها

این روز‌ها از پزشکان و پرستاران در بیمارستان‌های استان و کشور به خوبی تقدیر شده است و مردم برای این عزیزان که در معرض بیماری هستند سنگ‌تمام گذاشتند. اما در این بین قشر داروسازان و متصدی‌های داروخانه که در معرض بیماری هستند و جزو اولین کسانی هستند که با بیماران ارتباط رودر رو دارند، مظلوم

این روز‌ها از پزشکان و پرستاران در بیمارستان‌های استان و کشور به خوبی تقدیر شده است و مردم برای این عزیزان که در معرض بیماری هستند سنگ‌تمام گذاشتند.

اما در این بین قشر داروسازان و متصدی‌های داروخانه که در معرض بیماری هستند و جزو اولین کسانی هستند که با بیماران ارتباط رودر رو دارند، مظلوم واقع شدند.

در این شرایط که به واسطه‌ی دلالان حوزه‌ی سلامت تمام داروخانه‌ها خالی از ماسک و مواد صدعفونی است، این قشر نه می‌توانند ماسک بزنند چون بیماران به آنها می‌گویند اگر ماسک ندارید خودتان چطور ماسک می‌زنید و نه می‌توانند ماسک نزنند چرا که سلامتی آنها در خطر است.

بی شک مردم عزیز ما در کنار این ایثارگران باید پیشگیری داشته باشند و با همدلی، مراقبت و تبعیت از توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا را مدنظر داشته باشند تا بتوانیم کرونا را شکست دهیم.

نگارنده همراه با بیشتر بیمارانی که به این داروخانه‌ها مراجعه کردند و از خدمات این قشر خدمت‌رسان تشکر کردند ، از تمام تلاش‌های شبانه‌روزی این عزیزان تقدیر می‌کند.

داوودعبیداوی خبرنگار شبکه خبری خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سهيلا البوغبيش یکشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹

متشکزم