کد خبر : 17917
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مرداد 1399 - 4:11
-

مراجعه مشقت‌بار مردم شهر«الهایی» به اهواز برای درمان پایان یافت

مراجعه مشقت‌بار مردم شهر«الهایی» به اهواز برای درمان پایان یافت

سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به راه‌اندازی مرکز شبانه‌روزی خدمات جامع سلامت الهایی در سه شفیت کاری گفت: با راه اندازی این مرکز، مردم محروم این شهر نیاز به حضور در اهواز برای مراجعه به بیمارستان ندارند. مهران احمدی ، اظهار داشت: با توجه به موقعیت شهر الهایی که در مسیر یک جاده

سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به راه‌اندازی مرکز شبانه‌روزی خدمات جامع سلامت الهایی در سه شفیت کاری گفت: با راه اندازی این مرکز، مردم محروم این شهر نیاز به حضور در اهواز برای مراجعه به بیمارستان ندارند.
مهران احمدی ، اظهار داشت: با توجه به موقعیت شهر الهایی که در مسیر یک جاده ترانزیتی قرار دارد، بٌعد مسافت شهر با مرکز شهرستان، حجم بالا مراجعات و محرومیت مردم و عدم وجود مطب و درمانگاه، لازم است خدمات درمانی بیشتری به این منطقه ارائه شود.

وی با اشاره به اخذ مجوز جهت تبدیل مرکز خدمات جامع سلامت الهایی به مرکز شبانه روزی، افزود: در حال حاضر نیز در مرکز بهداشتی درمانی الهایی علاوه بر ارائه خدمات در شیفت صبح، در شیفت عصر و شب نیز دایر است.

سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مرکز جامع خدمات سلامت شهر الهایی در غیر ساعات اداری و روزهای تعطیل سطح این خدمات را غیر جامع و ناکافی دانست.

احمدی با اشاره به اینکه فضای درمانگاه الهایی نیاز به بهسازی دارد، تأکید کرد: این مرکز باید مجهز به داروخانه، تسهیلات زایمانی شبانه روزی و خدمات اولیه جهت بیماران ناشی از حوادث ترافیکی و غیرترافیکی شود.

وی ادامه داد: برای تجهیز و بهسازی این مرکز باید از ظرفیت‌های موجود از جمله شورای شهر، شهرداری و ظرفیت خیرین استفاده کرد.

سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز تأکید کرد: لازم است شهرداری جهت بهسازی فضای سبز درمانگاه و جابجایی دست فروشانی که در جلوی درب ورودی درمانگاه بساط کرده اند، اقدام لازم را انجام دهد.
احمدی با تقدیر از تیم درمانی حاضر در شیفت‌های مستقر در این مرکز، گفت: پزشکان در مراکز بهداشتی و درمانی حوزه غرب اهواز بویژه پرسنل مرکز الهایی، سلامت و بهبود شرایط مراجعین را از اولویت های خود می‌دانند.

وی تصریح کرد: کادر درمانی باید نهایت تلاش خود را برای ارائه خدمات پزشکی با حداقل امکاناتی که وجود دارد، کرده و تمام مراجعه‎کنندگان به مرکز الهایی باید به نحو احسن خدمات درمانی دریافت کنند.

سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به تمام کمبودهای بخش بهداشت و درمان ، گفت: متأسفانه برخی از آنها به دلیل زیرساختهای اشتباه و نادرست ایجاد و هم اکنون به شکل مشکلاتی اساسی نمایان شده است.

وی افزود: تلاش ما برای محرومیت‌زدایی در حوزه بهداشت و درمان حاشیه کلان شهر اهواز تا رسیدن به نتیجه دلخواه و برآورده کردن حداقل‌ها است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.