کد خبر : 17119
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 - 19:43
-

امام جمعه شادگان خبر داد

امام جمعه شادگان خبر داد

امام جمعه شادگان : عملکرد دستگاه قضایی شهرستان شادگان مطلوب است امام جمعه شهرستان شادگان عملکرد دستگاه قضایی این شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد. حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی در گفتگو با خبرنگارما، با تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و گرامیداشت سالروز  شهادت شهید بهشتی و یاران باوفایش اظهار کرد: این هفته

امام جمعه شادگان :

عملکرد دستگاه قضایی شهرستان شادگان مطلوب است
امام جمعه شهرستان شادگان عملکرد دستگاه قضایی این شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی در گفتگو با خبرنگارما، با تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و گرامیداشت سالروز  شهادت شهید بهشتی و یاران باوفایش اظهار کرد: این هفته فرصتی مغتنمی است تا ضمن تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قوه قضائیه، خدمات و عملکرد این قوه برای مردم بیان شود.
وی افزود: دستاوردهایی که قوه  قضائیه با رو یکردی که رئیس قوه  قضائیه آیت الله رئیسی برعهده دارند مردم را نسبت به این قوه بیش از پیش امیدوار ساخته است.
امام جمعه شادگان در ادامه با تقدیر از خدمات دستگاه قضایی این شهرستان در برخورد با متخلفان گفت: بی شک نقش قوه قضائیه در ایجاد امنیت و آرامش در جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه قضات پاک دست، مومن و متعهد؛ امانتدار و مورد اعتماد مردم هستند، متذکر شد: قضات برای تحقق اهداف و آرامانهای نظام شبانه روزی تلاش می کنند و البته این امر جای قدردانی دارد.

حجت الاسلام شرفی اعتماد مردم به دستگاه قضا را بزرگترین سرمایه دانست و بیان داشت: دستگاه قضایی در مبارزه با فساد و بی‌عدالتی عملکرد مطلوبی داشته و باید این مبارزه بیش از پیش و با اقتدار و صلابت تداوم داشته باشد.

وی یاد آور شد: به حول و قوه الهی قوه قضائیه روند رو به رشدی از ابتدای انقلاب تاکنون داشته است و قابل مقایسه با گذشته نیست و به عنوان یکی از قوای  سه گانه نقش بسزایی کشور دارد و در دنیا اگر بی نظیر نباشد کم نظیر  است.

امام جمعه شادگان در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران باوفای وی، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به مسئولان و کارکنان تشکیلات قضایی شهرستان شادگان تبریک گفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.