کد خبر : 17406
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 تیر 1399 - 18:41
-

تقدیر پدافند غیرعامل کشور از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

تقدیر پدافند غیرعامل کشور از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای توجه به مقابله با حوادث شیمیایی مورد تقدیر پدافند غیر عامل کشور قرار گرفت به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، هشتم تیرماه، سالروز بمباران شیمیایی و روز مبارزه با سلاحهای شیمیایی و میکروبی مناسبت برگزاری همایش ملی پدافند شیمیایی بود.

سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای توجه به مقابله با حوادث شیمیایی مورد تقدیر پدافند غیر عامل کشور قرار گرفت

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، هشتم تیرماه، سالروز بمباران شیمیایی و روز مبارزه با سلاحهای شیمیایی و میکروبی مناسبت برگزاری همایش ملی پدافند شیمیایی بود.

در این همایش که در دانشگاه بقیه الله تهران برگزار شد، ضمن اذعان بر اهمیت صنعت پتروشیمی در ارز آوری برای کشور، بر لزوم تدوین طرح های پاسخ در شرایط اضطراری تاکید شد.

مهرزاد غیبی، رئیس HSE سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نیز در این همایش به جهت اقدامات ارزشمند در طرح توانمند سازی منطقه در مواجهه با شرایط اضطراری و تلاش در ایجاد آمادگی و مقابله با حوادث شیمیایی در‌این منطقه مورد تقدیر قرار گرفت و لوح تقدیری از سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور دریافت کرد.

منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی سالهاست در راستای ترویج فرهنگ و هویت بخشی به جایگاه پدافند غیرعامل در سطح منطقه، از طریق پیاده سازی طرح توانمند سازی منطقه، سامانه ی فرماندهی حادثه را استقرار داده و همچنین علاوه بر نظارت بر اقدامات طرح های پدافندی شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه، از طریق برگزاری رزمایش های سراسری، در حفظ آمادگی عملیاتی شرکتها تلاش نموده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.