کد خبر : 22053
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 آبان 1399 - 18:45
-

برگزاری اولین مانور نجات غریق در سیلاب ها در شادگان

برگزاری اولین مانور نجات غریق در سیلاب ها در شادگان

رئیس جمعیت هلال احمر شادگان خبرداد: برگزاری اولین مانور نجات غریق در سیلاب ها در شادگان رئیس جمعیت هلال احمر شادگان از برگزاری اولین مانور نجات غریق در سیلاب ها در شادگان خبرداد. عبدالغنی امیدی در گفتگو باخبرنگارما اظهار کرد: اولین مانور امداد و نجات غریقرامروز با حضور امدادگران و کارکنان هلال احمر شهرستان های

رئیس جمعیت هلال احمر شادگان خبرداد:

برگزاری اولین مانور نجات غریق در سیلاب ها در شادگان

رئیس جمعیت هلال احمر شادگان از برگزاری اولین مانور نجات غریق در سیلاب ها در شادگان خبرداد.

عبدالغنی امیدی در گفتگو باخبرنگارما اظهار کرد: اولین مانور امداد و نجات غریقرامروز با حضور امدادگران و کارکنان هلال احمر شهرستان های اهواز، آبادان ، خرمشهر، شوش و شادگان درتالاب بین المللی شادگان برگزار می شود.

وی با اشاره به لزوم اجرای مانور نجات از سیلاب به لحاظ سیل خیز بودن شهرستان ها افزود: در این مانور شرکت کنندگان   اندوخته های خود را بنمایش گذاشته و مهارت های لازم را کسب خواهند کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شادگان ادامه داد: هدف از برگزاری این مانور افزایش سطح آگاهی،آمادگی،آموزش نیروهای امدادی و ارزشیابی میزان آمادگی امدادگران و نجاتگران در مواقع بروز حوادث انسان ساز انجام گرفت.

امیدی در پایان گفت: مانور امداد و نجات غریق در آب‌ های تالاب بین المللی شادگان برای سنجش و ارتقاء سطح آمادگی امدادگران و پرسنل در برابر وقوع حوادث سیل و غرق شدگی اجرا خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.