کد خبر : 8060
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1398 - 8:39
-

چهارمین یادواره شهید زکوی با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد

چهارمین یادواره شهید زکوی با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد

چهارمین یادواره شهید زکوی با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد باحضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، چهارمین یادواره سروان پاسدارمدافع حرم حضرت زینب(س) “شهیدمجتبی زکوی زاده” برگزار شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، یادواره اولین شهیدمدافع حرم شهرستان

چهارمین یادواره شهید زکوی با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد
باحضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، چهارمین یادواره سروان پاسدارمدافع حرم حضرت زینب(س) “شهیدمجتبی زکوی زاده” برگزار شد.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، یادواره اولین شهیدمدافع حرم شهرستان باغملک با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و نیز مسئولان محلی چهارمین یادواره سروان پاسدارمدافع حرم حضرت زینب(س) “شهیدمجتبی زکوی زاده” که به دست تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید در روستای چلچلک این شهرستان برگزار شد.
این برنامه که با حضور خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم، اهالی شهیدپرور روستای چلچلک و جوانان و نوجوانان این دیار برگزار شد که حاضران در این مراسم به این شهید گلگون کفن ادای احترام کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.