کد خبر : 16008
تاریخ انتشار : شنبه 27 اردیبهشت 1399 - 12:02
-

پیام رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت لیالی قدر و شهادت حضرت علی امیر مومنان (ع)

پیام رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت لیالی قدر و شهادت حضرت علی امیر مومنان (ع)

ماه مبارک رمضان فرصتی ارزشمند برای کسب برکات الهی است و در این میان، شب‌های قدر چشمه‌های جوشان خیرات و برکات هستند که انسان‌های هوشیار و آگاه برای کسب فیوضات الهی که در این شب‌ها جاری است، تلاش می‌کنند . استغفار و توبه یکی از اعمال مهم در طول ماه مبارک رمضان و به ‌ویژه

ماه مبارک رمضان فرصتی ارزشمند برای کسب برکات الهی است و در این میان، شب‌های قدر چشمه‌های جوشان خیرات و برکات هستند که انسان‌های هوشیار و آگاه برای کسب فیوضات الهی که در این شب‌ها جاری است، تلاش می‌کنند .

استغفار و توبه یکی از اعمال مهم در طول ماه مبارک رمضان و به ‌ویژه لیالی قدر است، بی‌تردید این شب بهترین زمان برای توبه از گناهان و اعمال دنیایی و زدودن زنگار از دل به ‌منظور آمادگی برای وصال یار است و کسی که این شب را از دست بدهد به معنای واقعی زیانکار است .

شهادت امیر خوبی ها، این مظهر عدالت، آزادگی و جوانمردی گویای عظمت و جاودانگی امامی است که در سرتاسر عمر پر برکتشان بدون هیچ دلبستگی به لذایذ دنیوی پاسدار اخلاق، حرمت و کرامت انسانی بودند و مظلومانه با شمشیر جهالت شهید شدند .

بار دیگر ضمن آرزوی توفیق بهره مندی از عنایات و الطاف ویژه حضرت حق برای همشهریان عزیز شهرستان مسجدسلیمان در ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، سالروز شهادت امیر خوبی ها، مظهر عدالت، مولای متقیان، امیرالمومنین (ع) را به پیشگاه امام زمان (عج) و نایب برحقش ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی و عاشقان و سوگواران آن حضرت تسلیت عرض نموده، امیدوارم در این روزهای میهمانی خدا و به ویژه شبهای قدر بتوانیم در فهم و عمل به سیره مولایمان و در جهت ارتقای اخلاق فردی و اجتماعی کوشش داشته باشیم.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.