کد خبر : 9118
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 دی 1398 - 14:20
-

ویژه | راهپیمایی یوم الله نهم دی ۹۸ با شکوه و عظمت هرچه تمام تر در هندیجان برگزار شد + تصاویر

ویژه | راهپیمایی یوم الله نهم دی ۹۸ با شکوه و عظمت هرچه تمام تر در هندیجان برگزار شد + تصاویر

مردم با همه ی کاستی ها پای نظام، انقلاب ، رهبری و خون شهیدان ایستاده اند و اجازه ی دخالت بیگانگان در کشور را نخواهند داد و رهبری را در همه ی مقاطع حساس و پیچیده یاری خواهند داد و در انتخابات پیش رو هم با حضور پرشور خود و انتخابی آگاهانه ، کام دشمنان قسم خورده انقلاب را همچنان تلخ نگاه خواهند داشت.

 

یوم الله نهم دی ماه ۹۸ با شکوه و عظمت هرچه تمام تر در هندیجان برگزار شد

 

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان از هندیجان با حضور اقشار مردمی، خانواده معظم شهدا، روحانیت، مسئولین شهری، نظامی و انتظامی ، کشاورزان ، صنوف مختلف و عشایر شهرستان هندیجان، بار دیگر بساط فتنه انگیزان و فتنه سازان، در هم کوبیده شد.

 

در این مراسم که از ساعت ۹:۳۰ صبح در میدان امام حسین (ع) شروع شده بود مردم با سر دادن شعارهایی علیه فتنه گران و خائنین به نظام ، اقتدار و بصیرت خود و بیعت شان با ولی امر مسلمین جهان به نمایش گذاشتند و مهر تایید دوباره ای بر مشروعیت نظام شدند.

 

در این مراسم که منجر به راهپیمایی نیز شد ، مردم از استکبار جهانی و ایادی مزدورش؛ اسرائیل غاصب و انگلیس فتنه گر تبری جستند و با سر دادن شعار مرگ بر فتنه گر ، راه خود را از فتنه گران و فتنه سازان جدا کردند و حمایت قاطع از انقلاب و آرمان های امام و شهدا را به نمایش گذاشتند.

 

در ادامه ی مراسم که در مسجد جامع هندیجان برگزار شد حجت الاسلام حسینی امام جمعه هندیجان از حضور کم‌نظیر مردم در راهپیمایی ۹ دی ۹۸ تقدیر و تشکر کرد و از عموم مردم خواست همیشه در صحنه ، هشیار و گوش به فرمان ولی امر خود باشند تا هیچگاه گرفتار فتنه های جدید و پیچیده در نظام نشوند.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی هندیجان با اشاره به دقت نظر و اشراف کامل رهبری به اوضاع داخلی و خارجی ، مدیریت و رهبری ایشان را هدیه ای الهی برای کشور دانست و این امر را ضامن دوام و بقای انقلاب خواند.

 

وی افزود: فتنه ها از پیش از اسلام و حتی در صدر اسلام تا زمان امیرالمومنین وجود داشته و خواهد داشت و از برکت اسلام ،‌نیرنگ ، فتنه و شر فتنه گران همیشه به خودشان بازگشته و ناکام مانده اند. فلذا مردم با بصیرت و آگاه در سایه حفظ ولایت و اتکا به رهبری می توانند سربلند و راست قامت در جهان ، پرچم حکومت الهی را به صاحب اصلی اش امام عصر (عج) تحویل نمایند.

 

سخنران یوم الله ۹ دی ماه ۹۸ در هندیجان همچنین حمایت از دولت را با استناد به امر رهبری بر همگان واجب دانست و آن را فتنه ای جدید خواند که خوشبختانه با تیزبینی و کیاست رهبری نقش برآب شد و کشور را از بلای بزرگ تری رهانید.

 

امام جمعه هندیجان افزود: مردم با همه ی کاستی ها پای نظام، انقلاب ، رهبری و خون شهیدان ایستاده اند و اجازه ی دخالت بیگانگان در کشور را نخواهند داد و رهبری را در همه ی مقاطع حساس و پیچیده یاری خواهند داد و در انتخابات پیش رو هم با حضور پرشور خود و انتخابی آگاهانه ، کام دشمنان قسم خورده انقلاب را همچنان تلخ نگاه خواهند داشت.

 

در پایان نیز قطعنامه مربوط به ۹ دی ماه قرائت شد و حضار با تاکید بر حمایت از رهبری و مواضع قدرتمندانه و خردمندانه ایشان، تکبیرگویان بندهای این قطعنامه را تایید کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار/ناصرحکیمی

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.