کد خبر : 10030
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 دی 1398 - 18:43
-

نقل و انتقالات زمستانی | سوشا فسخ کرد؛ سه مهاجم در خط آتش نفت

نقل و انتقالات زمستانی | سوشا فسخ کرد؛ سه مهاجم در خط آتش نفت

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از فارس نیوز: سرانجام پس از حواشی که «سوشا مکانی» بر سر جدایی خود از نفت مسجدسلیمان ایجاد کرده بود، قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد. این دروازه‌بان بدون اینکه با باشگاهی به توافق برسد، اقدام به فسخ قرارداد خود کرد و سنگربان نیم فصل اول

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از فارس نیوز: سرانجام پس از حواشی که «سوشا مکانی» بر سر جدایی خود از نفت مسجدسلیمان ایجاد کرده بود، قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد.

این دروازه‌بان بدون اینکه با باشگاهی به توافق برسد، اقدام به فسخ قرارداد خود کرد و سنگربان نیم فصل اول نفت در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

در باشگاه نفت مسجدسلیمان امروز اتفاق دیگری رخ داد و «امید سینگ» که در پارس جنوبی شاگرد تارتار بود، مجددا در زمره شاگردان این مربی قرار گرفت.

«سینگ» در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر، در ترکیب نساجی حضور داشت اما فروغ گذشته را در این تیم پیدا نکرد.

دیگر رخداد امروز باشگاه نفت مسجدسلیمان، عقد قرارداد با «محمد علی صفیا» بود که از تیم سرخپوشان پاکدشت به عنوان پدیده لیگ یک به تیم ملی امید رسیده بود.

همچنین محمدامین اسدی، دیگر صید باشگاه نفت از بازار نقل و انتقالات زمستانی است که از پرسپولیس راهی مسجدسلیمان شده است.

این مهاجم ۱۹۰ سانتی‌متری نیز تارتار را در رفع مشکل گلزنی یاری خواهد کرد، اسدی فرصت چندانی برای عرض اندام در تیم کالدرون پیدا نکرده بود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، باید دید که مشکل گلزنی نفت مسجدسلیمان با به خدمت گرفتن این سه مهاجم بهبود خواهد یافت یا خیر، همچنین تارتار برای چارچوب دروازه خود با جدایی مکانی چه تمهیداتی خواهد اندیشید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.