کد خبر : 8254
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آذر 1398 - 20:07
-

بیانیه شورای هماهنگی تشکل های محیط زیست و منابع طبیعی خوزستان

بیانیه شورای هماهنگی تشکل های محیط زیست و منابع طبیعی خوزستان

شبکه خبری خوزستان// شورای هماهنگی تشکل های محیط زیست و منابع طبیعی خوزستان با صدور بیانیه‌ای حمله و مجروح نمودن یکی از فعالین محیط زیست استان را محکوم نمود. در پی حمله به یکی از فعالین محیط زیست بهبهان و مجروحیت وی بر اثر صدمات وارده، شورای هماهنگی تشکل های محیط زیست و منابع طبیعی

شبکه خبری خوزستان// شورای هماهنگی تشکل های محیط زیست و منابع طبیعی خوزستان با صدور بیانیه‌ای حمله و مجروح نمودن یکی از فعالین محیط زیست استان را محکوم نمود.

در پی حمله به یکی از فعالین محیط زیست بهبهان و مجروحیت وی بر اثر صدمات وارده، شورای هماهنگی تشکل های محیط زیست و منابع طبیعی خوزستان بیانیه‌ای را در محکومیت این اقدام منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

شورای هماهنگی تشکل های محیط زیست و منابع طبیعی خوزستان حمله به یکی از فعالین محیط زیست را که منجر به مجروح شدن وی شد، محکوم می نماید.

این شورا همچنین تاکید می نماید که اقداماتی از این قبیل جنایتکارانه است و بدون در نظر گرفتن توجه به انگیزه، مکان، زمان و افراد مورد نظر محکوم و غیرقابل توجیه است.

بدون شک با توجه به انتشار تصاویر این حادثه که اخیراً در فضای مجازی منتشر شده، شناسایی و یافتن اطلاعات اشخاص مظنون چندان کار پیچیده ای نخواهد بود. علاوه بر این در روزهایی به سر می بریم که نمونه افرادی این چنین تحت عنوان اغتشاشگران حتی بدون پوشش چهره ای توسط دوربین های کنترل صحنه از نزدیک به سادگی شناسایی و به پرونده هایشان رسیدگی شده است.باور این شورا بر این است که می بایست تمامی ظرفیت های قانونی دیگر به حالت نیمه تعطیل درآمده و کلیه پتانسیل را به شناسایی عامل یا عاملین معطوف ساخته تا پس از شناسایی بی درنگ به جامعه محیط زیستی معرفی گردد.

امیدواریم تا ضمن پیگیری سریع دستگاه قضایی و نهادهای ذیربط اقدامات قانونی در این خصوص صورت پذیرد و فعالین محیط زیست همچنان در انتظار معرفی بانیان این اقدامات غیرانسانی خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.