کد خبر : 18865
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 شهریور 1399 - 4:19
-

اصحاب رسانه خوزستان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند+ تصاویر

اصحاب رسانه خوزستان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند+ تصاویر

اصحاب رسانه خوزستان در مصلی مهدیه اهواز با نماینده ولی فقیه دیدار و به بیان مشکلات حوزه رسانه پرداختند. به پیشنهاد نماینده ولی فقیه هیئت اندیشه ورزی اصحاب رسانه خوزستان تشکیل می‌شود. به مناسبت هفته خبرنگار اصحاب رسانه خوزستان با نماینده ولی فقیه در مصلی مهدیه اهواز دیدار کردند. در این دیدار که مدیران و

اصحاب رسانه خوزستان در مصلی مهدیه اهواز با نماینده ولی فقیه دیدار و به بیان مشکلات حوزه رسانه پرداختند. به پیشنهاد نماینده ولی فقیه هیئت اندیشه ورزی اصحاب رسانه خوزستان تشکیل می‌شود.

به مناسبت هفته خبرنگار اصحاب رسانه خوزستان با نماینده ولی فقیه در مصلی مهدیه اهواز دیدار کردند.

در این دیدار که مدیران و خبرنگاران، عکاسان و مطالبه‌گران و دیگر اصحاب رسانه استان خوزستان حضور داشتند، اهالی رسانه دغدغه‌های خود را با امام جمعه اهواز در میدان گذاشتند.

در این دیدار ضمن تقدیر از تمامی اصحاب رسانه استان اعم از خبرنگاران، عکاسان، توزیع کنندگان،مدیران خبرگزاری‌ها چند تن از افراد رسانه به تریبون دعوت و به بیان مشکلات این حوزه پرداختند.

مساله معیشت خبرنگاران، سامان بخشی به مساله آگهی روزنامه‌ها، پاسخگو نبودن برخی مدیران، شکایت مدیران از اهالی رسانه از جمله مطالبی بود که اهالی رسانه خوزستان بیان کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.