کد خبر : 11675
تاریخ انتشار : جمعه 25 بهمن 1398 - 19:26
-

آیین کاشت نهال در روستای شوکل حاجی وند توسط فرماندار شهرستان اندیکا و اعضای انجمن پاییز سبز برگزار شد

آیین کاشت نهال در روستای شوکل حاجی وند توسط فرماندار شهرستان اندیکا و اعضای انجمن پاییز سبز برگزار شد

طرح کاشت نهال توسط زوجین بیش از هر چیز شروع یک کارناوال فرهنگی برای تغییر اذهان نسبت به محیط زیست و همچنین نشان دادن اهمیت و لزوم حفظ و صیانت از طبیعت بکر سرزمین اندیکا می باشد.

 

آیین کاشت نهال در روستای شوکل حاجی وند توسط فرماندار شهرستان اندیکا و اعضای انجمن پاییز سبز اجرا شد

 

 

شبکه خبری خوزستان | به همت انجمن پاییز سبز اندیکا آیین افتتاحیه طرح کاشت نهال توسط زوجین زمستان ۹۸ و نوروز ۹۹ با حضور فرماندار شهرستان اندیکا ، بخشدار آبژدان و رییس اداره محیط زیست در روستای شوکل حاجی وند از توابع بخش آبژدان اجرا شد.

 

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اندیکا در این مراسم زوجین با کاشت نهال زندگی خود را آغاز کردند.

 

 

دکتر حیدر کاظمی سرپرست فرمانداری اندیکا ضمن تبریک ازدواج زوجین بر لزوم تداوم این مراسم و فرهنگ سازی ، از همه آحاد مردم اندیکا خواست که ادامه دهنده ی این طرح فرهنگ ساز باشند.
همچنین در این برنامه کاشت نهال توسط فرماندار نیز انجام شد.

 

 

اشکان اسدی مدیر عامل انجمن پاییز سبز در این خصوص اظهار داشت : طرح کاشت نهال توسط زوجین بیش از هر چیز شروع یک کارناوال فرهنگی برای تغییر اذهان نسبت به محیط زیست و همچنین نشان دادن اهمیت و لزوم حفظ و صیانت از طبیعت بکر سرزمین اندیکا می باشد.

 

نماینده عالی دولت در پایان از تمام زحمات و تلاش های بی وقفه مجموعه ی انجمن پاییز سبز که در حوزه آموزش ، فرهنگ سازی و همچنین درختکاری فعالیت های گسترده و پر ثمری داشته اند تشکر و قدردانی کرده و اظهار امیدواری کرد که مسئولین شهرستان همکاری های لازم را با انجمن فعال و پر کار پاییز سبز داشته باشند.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.