کد خبر : 10683
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 بهمن 1398 - 13:58
-

استان خوزستان در سوگ حضرت زهرا(ع) رخت عزا به تن کرد همزمان با سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(ع) سراسر استان خوزستان غرق در ماتم و عزا شد.

استان خوزستان در سوگ حضرت زهرا(ع) رخت عزا به تن کرد همزمان با سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(ع) سراسر استان خوزستان غرق در ماتم و عزا شد.

همزمان با سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(ع) سراسر استان خوزستان غرق در ماتم و عزا شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم ، همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(ع) سراسر استان خوزستان غرق در ماتم و عزا شد. مردم ولایتمدار استان

همزمان با سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(ع) سراسر استان خوزستان غرق در ماتم و عزا شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم ، همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(ع) سراسر استان خوزستان غرق در ماتم و عزا شد.

مردم ولایتمدار استان خوزستان در نقطقه به نقطه این استان با حضور در مساجد، حسینیه ها، تکایا و گلزارهای شهدا خود در عزای حضرت صدیقه طاهره(ع) به سوگواری پرداختند و اشک ماتم از دیدگان جاری کردند.

همچنین این روزها تربت پاک شهدای گمنام در سراسر استان خوزستان نیز میزبان خیل عزاداران سیده النساء العالمین حضرت زهرای مرضیه(ع) است.

در اهواز همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(ع) مردم با حضور در هیئات مذهبی و دستجات عزاداری در سوگ ام الحسنین بی‌بی فاطمه(ع) بر سر و سینه زدند.

یکی از برنامه های سوگواری حضرت زهرا(ع) در حسینیه شهدای مدافع حرم اهواز واقع در عامری، بلوار سردار شهید رضا حمیدی، نبش خیابان شهید قبیتی برگزار شد که هیئت رزمندگان گردان امیرالمومنین(ع) میزبان آن بوده است.

همزمان با روز شهادت حضرت زهرا(ع) مراسم سوگواری و عزاداری بانوی بزرگ اسلام با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا در مسجد شهدا اهواز واقع در کوی مشعلی برگزار شد.

دسته عزاداری مردم منطقه پردیس هم امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(ع) از مسجد جوادالائمه تا مسجد حضرت فاطمه زهرا(ع) حرکت کرد.

دسته عزاداری فاطمیون نیز امروز همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(ع) در کوی فاطمیه اهواز حرکت کرد که اهالی این منطقه نیز به سوگواری پرداختند.

همچنین قرار است امروز چهارشنبه ۹ بهمن اجتماع بزرگ فاطمی در شهر ملاثانی برگزار شد که در این برنامه دسته سینه‌زنی از ترمینال این شهر به سمت گلزار شهدا حرکت کرد.

مردم شهر شهیدپرور هفتگل نیز همزمان با ایام فاطمیه با حضور در جوار هفت شهید گمنام این منطقه به عزاداری و سوگواری پرداختند.

در این برنامه مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در سوگ حضرت فاطمه زهرا(ع) به نوحه خوانی پرداختند و اشعاری را در رثای این بانوی بزرگ قرائت کردند.

به مناسبت شهادت حضرت زهرای مرضیه با حضور اقشار مختلف مردم مراسم سوگواری در حسینیه شهدای مدافع حرم دفتر امام جمعه آغاجاری برگزار شد.

در این برنامه نیز مردم شهیدپرور آغاجاری در عزای حضرت فاطمه زهرا(ع) سوگواری کردند و به سر و سینه زدند.

همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(ع) آیین بزرگداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش با حضور اقشار مختلف مردم در شهر رامهرمز برگزار شد.

در این برنامه جمعی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، پاسداران، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی، طلاب، روحانیون و دانشجویان شرکت کردند.

آیین بزرگداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان در حسینیه ثارالله رامهرمز واقع در میدان اباصالح المهدی(عج) جنب یادمان شهدای گمنام برگزار شد که همگان یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشتند.

در این برنامه همچنین یاد و خاطره سردار شهید عبدالستار قنواتی پور، سردار شهید سید نورالدین موسوی و سردار شهید عبدالرحمان معروف از شهدای محوری شهرستان رامهرمز نیز گرامی داشته شد.

در شهر نفتخیز مسجدسلیمان و دیار سردار شهید بهنام محمدی‌راد نیز مردم در سوگ حضرت فاطمه زهرا(ع) به سوگواری پرداختند و رخت عزا به تن کردند.

مسجد جامع نمره یک، مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع) ریل وی و مسجد حضرت فاطمه زهرا(ع) از جمله نقاطی بود که در آن عزای حضرت ام ابی‌ها(ع) در شهر مسجدسلیمان برپا شد.

در آبادان نیز همزمان با ایام فاطمیه مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(ع) با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

همچنین مردم خرمشهر نیز همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(ع) به سوگواری و عزاداری پرداختند.

مسجد جامع خرمشهر از جمله نقاطی بود که مردم این شهر در آن حضور یافتند و در سوگ شهادت حضرت زهرا(ع) اشک از دیدگان جاری کردند.

سوگواری شهادت حضرت زهرا(ع) با حضور جوانان خوزستانی در مجموعه ورزشی ۱۳ آبان اهواز واقع در امانیه، خیابان شهید مستعان برگزار شد که حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در آن سخنرانی کرد.

مردم کوی مجاهد اهواز نیز با حضور در مسجد چهارده معصوم(ع) این منطقه در سوگ حضرت فاطمه زهرا(ع) عزاداری کردند.

در این برنامه آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری سخنرانی کرد و سید سجاد امام نیز به مرثیه‌سرایی پرداخت.

همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(ع) اهالی کوی پلیس اهواز نیز با حضور در مسجد شهید بهشتی واقع در خیابان خرم عزاداری خواهند کرد.

مراسم سوگواری ایام فاطمیه با حضور عموم مردم اهواز در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) این شهر واقع در چهارراه آیت‌الله طالقانی برگزار شد.

در این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین آیت عادلی‌نژاد مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز سخنرانی کرد و احمد سواری، جواد نبوی، احمد طرفی و سید محمد امام مداحی کردند.

همچنین در کوی ملت اهواز نیز به‌مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(ع) با حضور اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان دسته عزاداری به راه افتاد.

این برنامه از مسجد علی بن ابیطالب(ع) فاز ۴ کوی ملت آغاز شد و تا حضرت فاطمه زهرا(س) ادامه داشت.

همچنین همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(ع) با حضور امام جمعه اهواز دسته عزاداری در کوی شهید مدرس این شهر راه افتاد.

این برنامه از مسجد امام حسن عسگری(ع) آغاز شد و اهالی کوی شهید مدرس در سوگ حضرت زهرای مرضیه(ع) عزاداری کردند.

اقشار مختلف مردم شهر آغاجاری نیز در سوگ حضرت فاطمه زهرا(ع) در مهدیه این شهر اجتماع کردند و به عزاداری پرداختند.

همچنین عزاداری حضرت فاطمه زهرا(ع) در مسجد امام جعفرصادق(ع)، هیئت مذهبی باب الحوائج(ع)، مسجد جامع، حسینیه صاحب الزمان(عج)، مسجد امام سجاد(ع)، دفتر امام جمعه، هیئت مذهبی رایه العباس(ع)، حسینیه چهارده معصوم(ع)، هیئت مذهبی شهدای گمنام، هیئت مذهبی محبان ثارالله(ع) آغاجاری و هیئت فاطمه زهرا(س) آغاری برگزار شد.

با حضور آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عزاداری حضرت فاطمه زهرا(ع) عزاداری حضرت فاطمه زهرا(ع) در مصلای شهر ایذه برگزار شد.

مراسم عزاداری و راهپیمایی شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(ع) از میدان امام خمینی(ره) شهر شادگان آغاز شد و تا حسینیه الزهرا(ع) ادامه داشت.

همزمان با ایام فاطمیه در هفتگل نیز سوگواری شهادت حضرت زهرا(ع) با حضور جوانان این شهر در مسجد جامع حضرت حجت(عج) این شهر برگزار شد.

در شهر دارخوین نیز مردم با حضور در دسته عزاداری در ماتم بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(ع) به سوگواری و عزادار پرداختند.

اهالی شهر خنافره نیز امروز همزمان با سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(ع) به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند.

همچنین با حضور اقشار مختلف مردم و پرسنل نیروی انتظامی عزاداری حضرت زهرای مرضیه(ع) در شهر خرمشهر برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.