کد خبر : 10847
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 بهمن 1398 - 13:21
-

آموزش های لازم در خصوص جلوگیری از بیماری کورنا توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان

آموزش های لازم در خصوص جلوگیری از بیماری کورنا توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان

آموزش های لازم در خصوص جلوگیری از بیماری کورنا توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان انجام می شود شبکه خبری خوزستان | فرماندار هندیجان: آموزش های لازم در خصوص جلوگیری از بیماری کورنا توسط شبکه بهداشت ودرمان انجام می شود به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از هندیجان جلسه شورای

آموزش های لازم در خصوص جلوگیری از بیماری کورنا توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان انجام می شود

شبکه خبری خوزستان | فرماندار هندیجان: آموزش های لازم در خصوص جلوگیری از بیماری کورنا توسط شبکه بهداشت ودرمان انجام می شود

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از هندیجان جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان با حضور فرماندار و اعضای آن در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزارشد.

علی بویری فرماندار شهرستان هندیجان در جلسه شورای سلامت اظهار کرد: سالروز پیروزی انقلاب با برنامه ریزی دقیق با فرمانداری به بهترین شکل مناسب و روز شمار انقلاب در شهرستان هندیجان طنین انداز می شود و مدیران با تمام توان و امکانات در دهه فجر خدمت به مردم باید صورت بگیرد.

نماینده عالی دولت افزود: تشکیل فوق العاده جلسه کورنا توسط استانداران صورت گرفته و ما هم این جلسه را تشکیل داده که شهرستان هندیجان یکی از شهرهای جنوبی کشور قراردارد که از پرخطرترین شهرستان های استان خوزستان قرارداد که اصلی بودن مرزی این شهرستان است که باید از خطر این ویروس در شهرستان جلوگیری کنیم.

بویری ادامه داد: بحث پیشگیری است و آنچه که باید انجام دهیم در این حوزه غافلگیر نشویم باید تلاش کنیم که بتوان در استان و کشور مشکلی بوجود نیاید ؛ باید به این نکته اشاره که بندر هندیجان از طریق مرزهای آبی حوزه خلیج فارس از پرخطرین قرار دارد که باید شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، آموزش وپرورش و همچنین در مدارس کارشناسان جهت آموزش های لازم برای جلوگیری از این بیماری به دانش آموزان و خانواده ها آموزشهایی را بدهند ؛ باید هوشیار باشیم و در طی روزها از منابع انسانی استفاده شود.

فرماندار هندیجان گفت: کمیته ای در فرمانداری تشکیل خواهدشد و باید آموزش عمومی در دستور قرار خواهد گرفت و باید اشاره به این داشت که دانش آموزان در مدارس سفیران خوبی در بین مردم هستند. همچنین از پایگاهای مقاومت بسیج ادارات و شهرداران و بخشداران می خواهیم که در روستاها و سطح شهرستان آموزش های را به مردم داده که بتوان از ویروس کورنا جلوگیری کنیم .وی از مردم خواست که به شایعات گوش ندهند.

بویری همچنین برای ورودی شهر از سمت دیلم و بندر ماهشهر تمرکز بیشتری قرار دهیم باید راههای ورودی شهر را بررسی کنیم .
در بحث ملوانان و صیادان در حوزه های صیادی و تجارت با حوزه خلیج فارس ارتباط دارند که باید به این اشاره نمود که با کشور چین تجارت داریم و از شبکه بهداشت و درمان شهرستان می خواهیم که با هماهنگی گمرک بندرسجافی و بندر بحرکان اقدامات را انجام دهند و یک مرکز قرنطینه در گمرک ایجاد شود و خودروهای کالاهای ملوانی باید کنترل شوند و از بازاریان می خواهیم که با اتاق اصناف هماهنگی جهت آموزش های لازم از طریق شبکه بهداشت و درمان انجام گیرد بحث سلامت مردم برای ما بسیار مهم است .

بویری در پایان از اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان خواست که از طریق فضای مجازی و جراید و از اداره ورزش جوانان و هیات های ورزشی آموزش های لازم باهمکاری شبکه بهداشت و درمان صورت دهند.

خبرنگار/حکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.