کد خبر : 20016
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهریور 1399 - 7:00
-

تقدیر و تشکر از نفرات برتر دوره حفظ موضوعی قران کریم توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه برگزار شد.

تقدیر و تشکر از نفرات برتر دوره حفظ موضوعی قران کریم توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه برگزار شد.

کارشناس امور قرانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه آقای سرخی در گقتگو با روابط عمومی این اداره از برگزاری آیین تقدیر و تشکر از نفرات برتر دوره حفظ موضوعی قران کریم خبر داد.   وی ضمن اشاره به ضرورت تشویق و تکریم استعداد های قرانی جدید شهرستان اظهار داشت:دوره حفظ موضوعی قران کریم که با

کارشناس امور قرانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه آقای سرخی در گقتگو با روابط عمومی این اداره از برگزاری آیین تقدیر و تشکر از نفرات برتر دوره حفظ موضوعی قران کریم خبر داد.

 

وی ضمن اشاره به ضرورت تشویق و تکریم استعداد های قرانی جدید شهرستان اظهار داشت:دوره حفظ موضوعی قران کریم که با همکاری موسسه قرانی کوثر آل یاسین و با نظارت حافطین کل قران کریم شهرستان برگزار شد,مقدمه و شروع برنامه های حفظ در سطح شهرستان بود که بحمدالله از استقبال خوبی برخوردار گردید.

 

آقای سرخی در اشاره به ضرورت گسترش فعالیت حفظ قران کریم و همچنین آموزش روانخوانی سطوح مختلف قرائت افزود:
گسترش فعالیت قرانی در زمینه آموزش روانخوانی سطوح مختلف قرائت و همچنین گسترش فعالیت های حفظ قران کریم از رویکردهای محوری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه در زمینه قران میباشد .

 

وی در خاتمه از برگزاری دوره حفظ ۳ و ۵ جزء قران کریم ویزه خواهران خبر داد و گفت: از یک ماه پیش دوره حفظ ترتیبی برخی اجزاء قران کریم توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه شروع شده که امید آن داریم با حمایت جامعه قرانی شاهد پیشرفت در این عرصه باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.