کد خبر : 41593
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 - 5:48
-

اخبار فرمانداری دزفول

اخبار فرمانداری های خوزستان

فرماندار دزفول : حرکت در مسیر مکتب حاج قاسم سرنوشتی جز عاقبت بخیری ندارد

فرماندار دزفول : حرکت در مسیر مکتب حاج قاسم سرنوشتی جز عاقبت بخیری ندارد
شجره طیبه بسیج امروز آنقدر توانمند و قدرتمند شده است که اشاعه آن در کشورهای مختلف رسیده و برای تمام دنیا نام و راهی آشنا و شناخته شده است.

شبکه خبری خوزستان / فرماندار دزفول: حرکت در مسیر مکتب حاج قاسم سرنوشتی جز عاقبت بخیری ندارد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دزفول ، علیرضا خردمند فرماندار ویژه شهرستان دزفول به مناسبت روز بسیج مستضعفان به همراه معاونین فرمانداری و بخشداران با سرهنگ بهروز حکمت پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

علیرضا خردمند در این دیدار گفت: بسیج، یادگار فرمان تاریخی امام خمینی(ره) است که از همان ابتدای امر بدنه‌ای مقتدر، راسخ، توانمند و در عین حال مردمی بود.

 

وی با بیان اینکه تفکر و اقدام بسیجی در عملکردمان مشاهده شود، افزود: امروز شاهدیم که در هر بحرانی بسیجیان مخلص پای کار هستند و از هیج تلاشی برای رفع مشکلات و خدمات رسانی دریغ نمی‌کنند و عملکرد بی‌ریا و صادقانه این نهاد به اثبات رسیده است.

 

فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: بسیج فقط متعلق به سپاه و یا ارگانی خاص نیست، بسیج یک نهاد و تشکل مردمی است که متعلق به تمام انسان‌های ایثارگر، آزاده و نوع دوست می‌باشد.

 

وی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم حافظ تفکر بسیجی باشیم، ادامه داد: شجره طیبه بسیج امروز آنقدر توانمند و قدرتمند شده است که اشاعه آن در کشورهای مختلف رسیده و برای تمام دنیا نام و راهی آشنا و شناخته شده است.

 

خردمند با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص مکتب حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: امید است که بسیجیان ما با رشد در مکتب حاج قاسم ادامه دهنده راه او باشند و عاقبت بخیر شوند که حرکت در مسیر او، سرنوشتی جز این نخواهد داشت.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.